Dupa 25 de ani de activitate, Serpico Trading targetează iubitorii de smart cooking

Dupa 25 de ani de activitate, Serpico Trading targetează iubitorii de smart cooking

La împlinirea a 25 de ani de activitate, importatorul  de produse alimentare Serpico Trading își consolidează poziția pe piață prin dezvoltarea de branduri proprii pentru consumatorul urban lipsit de timp, dar preocupat de sănătate. În ultimii ani, compania a lansat brandurile DeFish, Best Meat, O’Green și Choice Minute create special pentru iubitorii de smart cooking. Strategia pentru următorii ani a companiei cu acționariat românesc se bazează pe lansarea de produse noi care să servească nevoilor unei piețe de consumatori activi, preocupați de stilul lor de viață. 

Serpico Trading este unul dintre pionierii distribuției de produse alimentare din România. Înființată în urmă cu 25 de ani, compania a crescut o dată cu piața și a investit în dezvoltarea de branduri proprii care sunt acum pe rafturile hipermarketurilor din România. Serpico Trading s-a repoziționat în ultimii ani printr-o strategie care include dezvoltarea de produse proprii. În prezent, compania deține două depozite în Otopeni: unul pentru produse congelate și unul pentru produse ambientale.  

La aniversarea a un sfert de secol de activitate, fondatorii companiei susțin că cifra de afaceri de aproximativ 10 de milioane de euro a fost consolidată prin abordarea unei filosofii simple:

 

 “Alegem branduri de top și le facem accesibile consumatorului român printr-o rețea solidă de distribuție. Datorită acestei strategii, Serpico Trading este recunoscută ca o companie activă, un trend setter în acest segment de piață”, declară Gabriel Simion (fondatorul companiei).

 

Decizia Serpico Trading de a dezvolta mărci proprii de produse alimentare reprezintă principalul proiect al companiei pentru următorii ani. Publicul targetat este cel familiarizat cu beneficiile și avantajele alimentelor congelate, aspect ce se poate traduce printr-o creștere a vânzarilor în acest segment.

 

 “Trăim într-o societate în care lucrurile evoluează și se desfasoară într-un ritm accelerat, o resursă din ce în ce mai importantă fiind timpul. În acest caz „asul” din manecă este Choice Minute, un brand de produse ready meal. Încercăm astfel să recuperam minutele  pe care clientul le pierde în trafic, gătind, așteptând metroul sau alte activități urbane care ne consumă timpul. Noi ne-am propus să-l bonusăm, compensându-i timpul pierdut cu o masă de calitate care îi va consuma puțin timp pentru preparare”, spune Bogdan Costin (marketing manager în cadrul Serpico Trading).

 

Pastrând același concept de business, Serpico va continua să lanseze branduri noi în portofoliu și să dezvolte, în paralel, sectorul de private label.

După 25 de ani de experiență, viitorul cu siguranță este mult mai predictibil. Am reușit ca în acest timp să avem atât o echipă performantă, motivată, cât și branduri internaționale de succes și branduri proprii care își găsesc loc în inimile consumatorilor”, declară Gabriela Simion (membru fondator Serpico Trading).

 

 

Serpico Trading este o companie românească cu o experiență vastă în domeniul importului, distribuției regionale și naționale de produse alimentare și importatorul brandurilor: Bonduelle, Kerrygold, Siblou.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related