Harta online-ului frecventat de branduri n-a stat locului în 2018, iar viitorul nu se arată prea diferit. Social media avea, la un moment dat, un iz de stabilitate prin prisma Facebook-ului. Care, în perioade recente, a primit tot mai multe lovituri din direcția privacy-ului userilor și a datelor pe care le colectează transparent sau mai puțin. [Și] din acest motiv, mișcările userilor între platformele social media s-au întețit.
Laurențiu Ion (Digital Marketing Manager Beverages, PepsiCo) pune pe listă și nevoia userului de a interacționa cu conținut "de impact". Iar popularitatea story-urilor ca unități de content poate însemna că impactul nu ține atât de optimizare, cât de autenticitate. Story-urile pot fi instrumente eficiente în campanii, mai ales dacă nu sunt atent finisate în defavoarea spontaneității, adaugă Laurențiu.


![[SoMe 2019] Laurențiu Ion (PepsiCo): Story-urile au devenit a doua natură a conținutului. Cu cât par mai spontane, mai nefinisate, cu atat mai eficiente pot fi](https://media.iqads.ro/2019/01/laurentiu-ion-cover-850.jpg?v=201901080215) 
	
 
											 
											 
											 
											 
											 
											
![[Descifrat 3.0] Paul Olteanu: Eu nu cred că banii cumpără fericirea. Dar pot să tamponeze nefericirea](https://media.iqads.ro/2025/10/screenshot-2025-10-27-at-15-30-35-cover-850.jpg)


















