[SoMe 2019] Laurențiu Ion (PepsiCo): Story-urile au devenit a doua natură a conținutului. Cu cât par mai spontane, mai nefinisate, cu atat mai eficiente pot fi

[SoMe 2019] Laurențiu Ion (PepsiCo): Story-urile au devenit a doua natură a conținutului. Cu cât par mai spontane, mai nefinisate, cu atat mai eficiente pot fi

Harta online-ului frecventat de branduri n-a stat locului în 2018, iar viitorul nu se arată prea diferit. Social media avea, la un moment dat, un iz de stabilitate prin prisma Facebook-ului. Care, în perioade recente, a primit tot mai multe lovituri din direcția privacy-ului userilor și a datelor pe care le colectează transparent sau mai puțin. [Și] din acest motiv, mișcările userilor între platformele social media s-au întețit.

Laurențiu Ion (Digital Marketing Manager Beverages, PepsiCo) pune pe listă și nevoia userului de a interacționa cu conținut "de impact". Iar popularitatea story-urilor ca unități de content poate însemna că impactul nu ține atât de optimizare, cât de autenticitate. Story-urile pot fi instrumente eficiente în campanii, mai ales dacă nu sunt atent finisate în defavoarea spontaneității, adaugă Laurențiu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related