Ultimele cinci zile de înscriere la PROGRESIV AWARDS. Premiile care aduc în prim-plan cei mai buni jucători din retail și FMCG

Ultimele cinci zile de înscriere la PROGRESIV AWARDS. Premiile care aduc în prim-plan cei mai buni jucători din retail și FMCG

Progresiv Awards, cel mai important proiect de recunoaștere a performanțelor jucătorilor din industria de retail și FMCG, se apropie de finalul primei etape, cea a înscrierilor.

1 februarie 2019 este ultima zi în care, pe website-ul progresivawards.ro, se pot autonominaliza și nominaliza companii, produse/ branduri, manageri, dar și antreprenori, prin înscrierea și detalierea performanțelor de business obținute în 2018, la una, două sau maximum trei dintre categoriile competiției:

  • Best International Retailer
  • Best Local Retailer
  • Best FMCG Supplier
  • Best New Food Product
  • Best New Non-Food Product
  • Best Shopper Activation
  • Best CSR Campaign
  • Best Start-up
  • Best Manager of the Year

Până în prezent, pe website-ul competiției organizate de revista Progresiv liderul publicațiilor business-to–business din piața românească de retail & FMCG  au fost înregistrate dejasute de înscrieri venite din întreaga industrie.

Etapa de înscriere a Progresiv Awards 2019 este urmată de:

  • Evaluarea proiectelor de către Consiliul de Specialiști al competiției și anunțarea finaliștilor (2 – 12 februarie 2019). În urma evaluării se vor selecta câte 5 finaliști pe fiecare categorie de premii;
  • Votarea finaliștilor (18 februarie - 14 martie 2019). Aceasta se va face online, pe baza chestionarelor cu link-uri unice, garantând faptul că o persoană poate vota o singură dată și doar la categoriile la care nu concurează compania/brandul pe care îl/o reprezintă. Premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor;
  • Anunțarea câștigătorilor și decernarea premiilor în cadrul Galei Progresiv Awards care va avea loc la Casino Sinaia, în seara zilei de 14 martie 2019.

 

De ce să participi la Progresiv Awards?

Progresiv Awards răsplătește eforturile și realizările remarcabile ale celor implicați în inovarea și dezvoltarea piețelor de retail și FMCG.

Competiția pune în evidență potențialul managerilor și antreprenorilor de a schimba mentalități în comunitățile sociale și de business.

Recunoaștere și Vizibilitate

  • Proiectele de valoare merită puse în lumina reflectoarelor, iar profesioniștii care au investit timp și pasiune în dezvoltarea lor merită premiați și cunoscuți de întreaga industrie.

Evaluarea performanțelor

  • Succesul și performanțele unei companii/ brand sau manager se măsoară nu doar în cifre, ci și în modul în care interactionează cu partenerii și cu alți jucători din domeniu. Progresiv Awards oferă ocazia măsurării valorii prin raportarea la succesul competitorilor.

Feedback al celor mai buni

  • Trofeul competiției reconfirmă performanțele companiilor și brandurilor și oferă acestora un feedback de valoare al întregii industrii, premiile fiind acordate pe baza jurizării unui consiliu de specialiști și a voturilor strânse din industrie.

Motivație

  • Progresiv Awards oferă șansa poziționării între elitele pieței FMCG și motivația de a merge mai departe cu noi proiecte și profesioniști de succes.

Research Partner în proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piață Ipsos România. 

Competiția este independentă de sponsori și transparentă din punct de vedere al procesului de votare, iar  înscrierea nu este condiționată de plata vreunei taxe.

Câștigătorii vor fi anunțați în cadrul Galei Progresiv Awards, pe 14 martie 2019, la Casino-ul din Sinaia. Gala va face parte din programul Conferinței Progresiv, editia a 19-a, desfășurată în perioada 13 - 15 martie.

  

Parteneri media

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related