RANDOM - al treilea serial marca KFC Romania

RANDOM - al treilea serial marca KFC Romania

Vara trecută, KFC România lansa platforma-concept KFC Social Entertainment Channel, oferindu-le fanilor un conținut de divertisment original pe piață, prin canalele de social media ale brandului. KFC România continuă să trateze teme de actualitate și, pentru că te-am ținut la curent cu proiectele noastre, te anunțăm că am lansat cel de-al 3-lea serial, RANDOM, o distopie care aduce în discuție presiunea alegerilor și o posibilă reorganizare a societății bazată pe cea mai avansată inteligență artificială. Conceptul serialului, este construit, și de această dată, pornind de la filosofia locală a brandului: Fii pe bune, nu perfect! și a fost realizat cu ocazia campaniei CEVA RANDOM, o ofertă avantajoasă, disponibilă în toate restaurantele KFC, între 15 martie – 9 mai. 

RANDOM este cel de-al treilea serial dezvoltat de KFC Social Entertainment Channel, ce vine după succesul înregistrat de producțiile SOCIAL ME (care a abordat tema impactului social media în viața de zi cu zi) și FRIENDZONE (o poveste plină de umor despre conceptul de a fi băgat în zona de prietenie și dificultatea de a găsi o dragoste #pebune). Acesta va fi difuzat în următoarele săptămâni, în fiecare joi, de la ora 17.00 pe toate canalele de social media ale KFC România.

 

RANDOM creează universul unei lumi proiectate în viitor, în care a fost dezvoltată cea mai avansată inteligență artificială: R.A.D.U (Random Assignment Directive Unit). Aceasta a apărut ca o necesitate pentru omenirea care cedase sub presiunea alegerilor. Urmărind evoluția oamenilor, sistemul începe să facă alegeri relevante pentru fiecare dintre ei, oferindu-le directive clare asupra tuturor deciziilor și a acțiunilor pe care trebuie să le facă, zi de zi.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related