INTERSPORT lansează manifestul #WOMANISM și plasează pe podium toate femeile, „sportivele” vieții moderne, printr-o nouă filozofie de empowerment

INTERSPORT lansează manifestul #WOMANISM și plasează pe podium toate femeile, „sportivele” vieții moderne, printr-o nouă filozofie de empowerment

Echipa INTERSPORT a prezentat invitaților ieri la Sensio Living noua filozofie, #WOMANISM by INTERSPORT, prin care se apropie de femeia modernă – „gimnasta” vieții de zi cu zi - și dezvoltă noi abordări pentru a o inspira în toate rolurile acesteia.  INTERSPORT crede în puterea remarcabilă a fiecărei femei, de aceea lansează platforma digitală, womanism.intersport.ro. Prin această campanie, INTERSPORT stă alături de ele și le încurajează la fiecare pas pentru a recâștiga încredere în propriile forțe și abilități, pentru a fi libere să-și definească corpul, stilul, alegerile, timpul, sănătatea, încrederea în sine și, în cele din urmă, întreaga viață.

INTERSPORT traduce conceptul și sensul filozofiei sale prin identificarea a 6 piloni diferiți care reprezintă principalele domenii pe care femeile le domină: Own Your Time (Acordă-ți timp), Own Your Choices (Asumă-ți alegerile), Own Your Style (Asumă-ți stilul), Own Your Confidence (Ai încredere în tine), Own Your Health (Ai grijă de tine), Own Your Body (Asumă-ți corpul).

„Această nouă abordare INTERSPORT bazată pe o campanie digitală puternică, prin platforma #womanism, scoate în evidență adevăratele povești ale femeilor inspiraționale. Acesteau stau mărturie tuturor femeilor care încearcă să echilibeze roluri multiple, să câștige lupta permanentă dintre rațiune și inimă, să gândească și să acționeze fără limite, să își transforme visurile în realitate, să își descoperele punctele forte și nu slăbiciunile, să facă alegeri, nu compromisuri.

INTERSPORT #WOMANISM este „Punctul de alimentare” în maratonul zilnic al femeilor de pretutindeni. Asumați-vă stilul, asumați-vă alegerile și sănătatea, aveți încredere, acordați-vă timp. Aceasta este filozofia pe care INTERSPORT o transmite”, a declarat Valentin Cristescu (Director de Marketing INTERSPORT România).

 

Publicul este invitat să le descopere pe cele 6 femei, 6 „sportive ale vieții cotidiene", 6 povești inspiraționale:

  • Own Your HealthAdela Popescu vorbește despre cât este de important să ai lângă tine oamenii potriviți, care să știe exact ce buton să apese pentru a te ajuta să îți redobândești sănătatea fizică și mentală;
  • Own Your ConfidenceDana Rogoz scoate în evidență importanța susținerii femeilor de către femei și o prezintă pe cea care o inspiră pe ea să ia atitudine;
  • Own Your TimeAnca Sînă Serea vorbește despre cât de multă disciplină este nevoie pentru a ieși câștigătoare în cursa cu timpul și admite că este normal să te oprești și să îți dedici timp și pentru tine în mijlocul tuturor activităților pe care trebuie să le faci pentru ceilalți;
  • Own Your ChoicesDeea Codrea descrie modul în care alegerile dificile, dar inspirate, au ajutat-o să ajungă unde este acum: și-a asumat riscuri și a învățat să își asculte instinctul, nu părerile celorlalți;
  • Own Your StyleAnca Ciota vorbește despre cât este de important să te simți bine în propriul corp. A realizat că odată ce te accepți pe tine, cea din oglindă, atunci orice porți va arăta
  • Own Your Body  - Larisa Iordache, gimnasta cu rezultate extraordinare își spune povestea și demonstrează că voința și cunoașterea propriului corp chiar poate muta munți și schimba destine. 

„Într-o societate aflată în căutarea identității și a susținerii rolurilor tot mai complexe ale femeilor moderne, am ales să întâmpinăm această nevoie prin dezvoltarea manifestului WOMANISM. Acesta este, de fapt, manifestul fiecărei femei în parte, doar că acum acestea au, datorită INTERSPORT, o platformă digitală, womanism.intersport.ro, prin care să comunice și, inspirație, datorită unei importante componente de celebrity endorsement. Adela Popescu, Dana Rogoz, Anca Ciota, Anca Sina Serea, Deea Codrea, Larisa Iordache sunt cele 6 ambasadoare ale căror povești reflectă atât de bine toate categoriile principale susținute în campania WOMANISM, care se va desfășura pe tot parcursul anului.

Prima etapă a fost un adevărat maraton al creativității și al creării de conținut. Era foarte important ca ambasadoarele să se potrivească foarte bine cu conceptul de women empowerement. Și exact acest lucru s-a întâmplat datorită autenticității, poveștilor emoționante și implicării de care au dat dovadă acest femei puternice. Urmează etapa a doua, cu o puternică componentă de CSR. Urmăriți-ne :) „ a declarat Diana Ionescu (PR Manager RAN Events PR Agency).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related