Jerry’s Pizza se relansează sub sloganul “Se știe dintr-o felie”

Jerry’s Pizza se relansează sub sloganul “Se știe dintr-o felie”
Jerry Dauteuil, General Manager Jerry’s Pizza

Procesul de rebranding implică o investiție de aproximativ un milion de euro.

Jerry’s Pizza, cel mai important operator din segmentul delivery și take-away de pe piața autohtonă, va investi aproximativ un milion de euro în procesul de rebranding început în luna aprilie. Noul slogan Jerry’s Pizza „Se știe dintr-o felie” susține și consolidează poziționarea brandului, recunoscut pentru calitatea ingredientelor și gustul unic al produselor. Această inițiativă din partea brandului a pornit ca urmare a unui studiu realizat în rândul clienților. Rezultatele acestuia au evidențiat preferințele consumatorilor pentru produsele Jerry’s Pizza, față de alte opțiuni de pe piață, datorită gustului inconfundabil.

Dezvoltarea conceptului de rebranding a presupus o reevaluare a strategiei de brand, schimbarea identității și a discursului brandului, precum și consolidarea imaginii Jerry’s Pizza atât intern, cât și extern. Campania a debutat cu anunțarea schimbărilor în cadrul unei serii de evenimente dedicate angajaților Jerry’s Pizza și va continua cu acțiuni de comunicare cu accent în digital, social media, dar și canalele media tradiționale.

În următoarea perioadă, lanțul de magazine Jerry’s Pizza își va concentra eforturile în procesul de rebranding și aliniere la noua identitate vizuală care va implica schimbări la nivel de logo, ambalaje, uniforme, flota de autovehicule și scutere, precum și reamenajarea celor 18 magazine existente. De asemenea, Jerry’s Pizza are în planul de dezvoltare din acest an extinderea flotei de livrare, dar și a rețelei de magazine prin deschiderea a încă trei locații sub noul branding.

 

“Încă de la început, inovația a fost ingredientul principal al produselor Jerry’s Pizza. Spre exemplu, am oferit clienților posibilitatea de a-și personaliza pizza cu toppingurile preferate, am dat curs multor cerințe speciale venite din partea consumatorilor, am creat rețete noi și am introdus în meniu produse vedetă disponibile doar în magazinele noastre. Este în ADN-ul nostru să inovăm și să personalizăm. Astfel, ideea de rebranding a venit în mod natural, din dorința de a comunica mai actual, mai dinamic și de a fi mereu cu un pas înainte’‘, a declarat Jerry Dauteuil (General Manager Jerry’s Pizza).

 

Cu peste 20 de ani de activitate în România, numele Jerry’s Pizza a devenit sinonim cu produsele și serviciile de livrare de înaltă calitate, lucru care a poziționat compania ca lider de piață în categorie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related