[CSR in 2019] Claudia Oprescu (BCR): In ultimii doi ani si jumatate, am facut ateliere de educatie financiara gratuite cu peste 250.000 de romani

[CSR in 2019] Claudia Oprescu (BCR): In ultimii doi ani si jumatate, am facut ateliere de educatie financiara gratuite cu peste 250.000 de romani

In lumina schimbarilor din domeniu si a orientarii responsabilitatii inspre modul companiilor de a face business, si oamenii de CSR din Romania au inceput sa se "reintoarca" la scoala pentru a invata despre gestionarea sustenabilitatii, spune Claudia Oprescu (Community Affairs Expert, BCR), si a dezvolta programe relevante. 

In ce priveste cazul BCR, adauga ea, responsabilitatea corporativa echivaleaza cu contributia directa si consistenta, pe termen lung, la dezvoltarea economica si sociala a Romaniei. Iar strategia de implicare in comunitate a BCR, intinsa pe cativa ani, este centrata pe educatie, ramificandu-se ulterior inspre educatia financiara, educatie practica (abilitati practice pentru integrarea studentilor in piata muncii), leadership civic si promovarea tinerilor lideri sau modele din varii domenii de activitate. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related