La Electric Castle, festivalierii vor avea parte de o călătorie guvernată de simțuri în Mastercard Sensory Playground

La Electric Castle, festivalierii vor avea parte de o călătorie guvernată de simțuri în Mastercard Sensory Playground
  • Pentru al cincilea an consecutiv, Mastercard este alături de fanii Electric Castle și îi surprinde cu beneficii și experiențe electrice, în calitate de card preferat al festivalului
  • Mastercard creează pentru participanții la Electric Castle primul hub senzorial, intitulat Sensory Playground, în care muzica și experiențele de neuitat sunt ingredientele principale

Pentru al cincilea an consecutiv, Mastercard împărtășește latura de neprețuit a muzicii cu fanii Electric Castle și le oferă beneficii exclusive și momente electrice, în calitate de card preferat al festivalului.

Anul acesta, Mastercard a adăugat o nouă filă în povestea identității de brand și a lansat logo-ul audio, o arhitectură sonoră complexă care reprezintă cea mai recentă evoluție a brandului. Ca o continuare firească a acestei lansări, dar și pentru că inovația  face parte din ADN-ul său, Mastercard creează pentru participanții la Electric Castle primul hub senzorial, intitulat Sensory Playground.

În cadrul Mastercard Sensory Playground, festivalierii vor avea parte de o călătorie guvernată de simțuri, în care, prin intermediul tehnologiei vor descoperi noi dimensiuni ale muzicii. Participanții Electric Castle vor experimenta, rând pe rând, sfere care generează vizualuri sau vibrează, o stație de veste SubPac ce imprimă ritmul muzicii pe corp, o proiecție interactivă și un photocorner în care vor găsi un generator Van der Graaf cu efecte electrostatice. Tot aici, invitații sunt așteptați în pop-up shop-ul dedicat, cu o colecție-capsulă intitulată Summer Vibes, semnată de IVY și The Stories of O, ce include modele de tricouri, hanorace și pelerine de ploaie care celebrează simțurile.

 

Parteneriatul cu Electric Castle, ajuns la a cincea ediție, reprezintă pentru noi o ocazie specială de a fi din nou alături de toți fanii festivalului, de a trăi și simți împreună emoția electrică a celor cinci zile de festival, îmbrățișând atât diferențele, cât și asemănările dintre noi. Anul acesta, mai mult ca niciodată, ne dorim să celebrăm puterea muzicii de a aduce oamenii împreună, mai ales în contextul celei mai recente etape în evoluția identității noastre de brand. Și cum altfel puteam face acest lucru, decât prin crearea unui spațiu special în care muzica, tehnologia și experiențele de neuitat sunt ingredientele principale?”, a declarat Ada Iftodi (Marketing Manager, Mastercard).

 

Experiența Mastercard completează perfect lineup-ul plin de premiere pe care îl avem anul acesta, dar și zonele noi pe care le abordăm în festival. E încă o ediție în care probăm conexiunea puternică între branduri și filosofia de continuă inovare care ne caracterizează în egală măsură.”, a declarat Andrei Vanca (Head of Communications, Electric Castle).

 

Electric Castle și Mastercard se află deja la cea de-a cincea ediție în care le oferă fanilor modalități de plată simple și eficiente, atât pentru bilete, cât și în cadrul evenimentului, încurajând astfel plățile contactless.  Toți cei care plătesc cu cardul Mastercard în cadrul festivalului vor avea acces tip fast lane la activările din cadrul Sensory Playground. Totodată, festivalierii vor avea alternativa de a plăti direct cu cardul Mastercard în locurile special semnalizate.

Mai mult, colajul realizat de Mastercard împreună cu artistul Ovidiu Solcan, care are ca temă „O şansă la viaţă. Începe ceva de nepreţuit”, va fi prezent în cadrul festivalului, iar participanții vor fi invitaţi să contribuie la crearea lui. Realizarea colajului se desfăşoară pe tot parcursul anului 2019 şi simbolizează eforturile colective pentru realizarea Primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, construit de Asociația Dăruiește Viață. Mastercard susține inițiativa #NoiFacemUnSpital din poziția de partener pentru inovație al Spitalului. Participanții la eveniment sunt invitați să se implice în realizarea colajului sau să susțină cauza pe platforma de fundraising a asociației.

Nu în ultimul rând, în vederea completării experiențelor de neprețuit, Premium Lounge-ul Mastercard operat de Biutiful, va oferi și anul acesta cea mai bună priveliște a scenei principale, dar și preparate delicioase sau cocktailuri electrizante.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related