[Marketeri in training] Stefan Teodorescu (URSUS Breweries): Am coordonat recent o initiativa regionala pentru grupul Asahi de a redefini felul in care abordam briefurile de creatie

[Marketeri in training] Stefan Teodorescu (URSUS Breweries): Am coordonat recent o initiativa regionala pentru grupul Asahi de a redefini felul in care abordam briefurile de creatie

Cap de afis pe perioada nedeterminata: schimbarea. Multe abordari si metode impamantenite s-au reluat si modificat fara sa se atinga o noua stabilitate; ne-am mutat spre adaptare si experiment continuu. Astfel, si profilul omului de marketing se lupta cu propriile mutatii. Cum e sustinuta intern adaptarea, dezvoltarea si perfectionarea continua a marketerilor e focusul unei noi serii editoriale deschise de de Stefan Teodorescu (Marketing Strategy & Innovation Director, URSUS Breweries).

In cadrul URSUS Breweries se fac audituri periodice privind nevoile echipelor din marketing - informale sau de profunzime, desfasurate alaturi de parteneri externi. Cum s-a procedat si in cazul unei initiative regionala a grupului Asahi, in care marketerii au sustinut un program de training despre abordarea briefurilor/briefingurilor de creatie, dezvoltat alaturi de o agentie specializata din UK.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related