Kinder caută 8 mici ambasadori ai năzdrăvăniei din România pentru ambalajele de Kinder Chocolate

Kinder caută 8 mici ambasadori ai năzdrăvăniei din România pentru ambalajele de Kinder Chocolate

Kinder Chocolate a pornit în căutarea celor mai năzdrăvani opt copii din România pentru a-i transforma în eroii ambalajelor de ciocolată Kinder. Părinții sunt invitați să își înscrie copiii pe site-ul kinder.com până pe 31 octombrie 2019 și pot avea ocazia să-și vadă năzdrăvanul preferat pe ambalajele Kinder.

Odată cu lansarea noii identități vizuale din acest an, Kinder este mai aproape de spiritul îndrăzneț al copiilor de astăzi. Prin urmare, năzdrăvaniile povestite de părinți vor reprezenta unul dintre criteriile de selecție a câștigătorilor.

Pentru a se înscrie în concurs, părinții copiilor cu vârste cuprinse între 3 și 10 ani trebuie să urmeze pașii:
• Să achiziționeze o ciocolată Kinder și să își creeze un cont pe site-ul kinder.com, unde vor introduce numarul de bon fiscal conform instrucțiunilor.
• Pasul doi este încărcarea unei poze tip portret a copilului și prezentarea unei năzdrăvănii a copilului printr-un text scurt și, opțional, o fotografie sau un video.
• Urmează ultimul pas: convingerea tuturor prietenilor să voteze năzdrăvănia înscrisă.

Imaginile înscrise urmează să fie votate pe perioada campaniei pentru realizarea unui clasament pe baza căruia vor fi aleși 100 de copii (50 de fete și 50 de băieți) ce vor intra în etapa finală de jurizare. Aceasta se va desfășura la începutul lunii noiembrie, iar juriul va fi format din Feli Donose, Olimpia Melinte, Magicianul Robert Tudor, Anca Gheorghe (blogintandem.ro), 2 reprezentanți Ferrero Romania și 1 reprezentant al agenției de comunicare. În urma selecției, copiii vor participa la o ședință foto, iar fotografiile vor fi incluse pe pachetele Kinder Chocolate distribuite pe teritoriul României, într-o ediție limitată, în perioada mai 2020 – ianuarie 2021.

Prin acest concurs, Kinder Chocolate invită famillile din România să transforme fiecare copil în eroul generațiilor din care fac parte.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related