KFC România reinventează convenționalul odată cu lansarea Crispy Hot Dog – un hot dog mai altfel, dar #pebune

KFC România reinventează convenționalul odată cu lansarea Crispy Hot Dog – un hot dog mai altfel, dar #pebune

KFC România este un brand care s-a făcut remarcat constant în industria de food service, printr-o serie de inovații la nivel de produse și servicii. Toamna aceasta, KFC reinventează hot dog-ul clasic într-o manieră proprie, #pebune, pornind de la unul dintre cele mai apreciate produse ale sale: Crispy Strips.

Crispy Hot Dog este disponibil în ediție limitată, în toate restaurantele KFC din România până pe 7 noiembrie 2019. În perioada campaniei, clienții se pot bucura de noul produs la un preț atractiv și pot opta și pentru varianta Double Crispy Hot Dog, cu două bucăți de Crispy Strips.

Vedeta campaniei de toamnă de la KFC este THE BOX. Noul meniu integrează un produs clasic, deja apreciat de clienți, respectiv Hot Wings, cu unul nou lansat, Crispy Hot Dog, alături de cartofi prăjiți, băutură răcoritoare și sos.

THE BOX este alegerea perfectă pentru mai multe categorii de consumatori, precum: gurmanzii (cei care iubesc mâncarea și sunt tot timpul în căutarea gustului original KFC), curioșii (care sunt pasionați de diversitate și testează combinații noi de ingrediente) sau indecișii (care nu știu exact ce să aleagă între gustul familiar și un produs nou lansat). Indiferent de categoria în care se află clienții, THE BOX va fi întotdeauna răspunsul potrivit la întrebarea “Ai mâncat bine?”.

 

„Inovația este un element-cheie pentru un brand precum KFC. Noile produse reprezintă alternativa perfectă pentru cei care caută gustul original KFC, în combinații inedite de ingrediente. Dacă prin Crispy Dog am reușit să reinventăm un produs clasic păstrând stilul bine-cunoscut al KFC, prin THE BOX am integrat și gustul original, dar și noutatea, oferind totodată consumatorilor posibilitatea de a se bucura de o masă completă. Deși rămânem fideli rețetelor originale ale colonelului Sanders, suntem mereu deschiși să încercăm lucruri noi și să ne consolidăm astfel poziția pe piața de food service din România, venind în întâmpinarea clienților cu experiențe culinare diferite, atât în restaurantele KFC, cât și prin serviciul de livrare”, spune Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related