Sphera Franchise Group se alătură companiilor din România semnatare ale Cartei Diversității

Sphera Franchise Group se alătură companiilor din România semnatare ale Cartei Diversității

Începând cu luna octombrie 2019, Sphera Franchise Group face un pas important și se aliniază, alături de alte companii semnatare, principiilor Cartei Diversității din România, confirmând astfel politica organizației orientată înspre diversitate și incluziune, productivitate, creativitate și motivarea angajaților.

Carta Diversității din România urmează modelele de succes existente în alte state europene și are la bază un set de principii generale, asumate voluntar de către semnatari, cu scopul de a promova diversitatea, non-discriminarea, incluziunea și egalitatea de șanse în cadrul companiilor de stat și private.

Sphera Franchise Group reconfirmă prin această acțiune principii deja aplicate la nivel de companie și enunțate în Raportul de Sustenabilitate, publicat anul acesta, precum și prin acțiunile de CSR întreprinse în mod constant în cadrul brandurilor din portofoliu. Mai mult decât atât, compania conștientizează importanța unei politici interne bazată pe diversitate și își ia angajamentul public de a respecta principiile prezentate în Carta Diversității, precum și acela de a îmbunătăți constant condițiile angajaților din cadrul companiei.

"Aderarea la principiile Cartei Diversității reprezintă o confirmare a eforturilor dedicate permanentei îmbunătățiri a calității serviciilor noastre, nu doar în ceea ce privește produsele și experiența din restaurantele Grupului, ci și raportat la mediul de lucru al angajaților. Ne propunem, prin strategia de HR și proiectele implementate la nivel de Grup, să devenim un angajator de top, care se adresează unor categorii variate ale populației active. În următorii ani, ne dorim să asigurăm un cadru sustenabil și divers de integrare socială adecvată pentru a răspunde unor nevoi diverse ale angajaților și potențialilor angajați în cadrul organizației. Ne propunem, de asemenea, să reunim și să integrăm, cultural și profesional, o diversitate de naționalități în cadrul echipelor noastre", a declarat Cristina Uleșan (Chief People Office, Sphera Franchise Group).

 

"Salutăm decizia Sphera Franchise Group de a sprijini platforma Cartei Diversității, un proiect unic în România care își propune să motiveze organizațiile semnatare să recunoască și să extindă avantajele integrării diversității în practicile organizaționale și de resurse umane. Sphera Franchise Group vine în cadrul platformei cu o expertiză solidă în managementul diversităţii și suntem convinși că toți semnatarii vor aprecia schimbul de bune practici și opiniile specialiștilor Sphera", a declarat Dana Oancea (Project Manager al Cartei Diversității din România).

 

Sphera Franchise Group oferă, în prezent, oportunități și șanse egale de angajare. În recrutarea, promovarea, transferul angajaților și toate celelalte operațiuni de resurse umane/angajare nu este tolerat niciun fel de discriminare: de rasă, gen, etnie, culoare, religie, vârstă, orientare sexuală, naționalitate, origine socială, orientare politică sau de altă natură.

Diversitatea este esențială pentru business-ul Sphera Franchise Group, atât în ceea ce privește interacțiunea directă cu clienții, cât și în activitatea pe toate palierele organizaționale și coeziunea echipelor. La momentul actual se înregistrează un echilibru de gen aproape perfect atât la nivelul companiei (în 2018: 51% femei, 49% bărbați), dar și pe pozițiile de management (în 2018: 53% femei, 47% bărbați). Mai multe detalii privind inițiativele la nivel de companie se regăsesc în Raportul de sustenabilitate al Grupului.

Carta Diversității din România este o inițiativă care reunește la aceeași masă grupuri cointeresate dintre cele mai diverse și care propune semnatarilor o platformă colaborativă de acțiune, dezbatere și schimb de bune practici în jurul managementului diversității, a promovării principiului egalității și a principiului nediscriminării. Carta Diversității reunește la aceeași masă 104 semnatari, acoperind cca. 140.000 de angajați care și-au asumat public principiile Cartei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related