RO-Wine revine la Cluj în acest weekend

RO-Wine revine la Cluj în acest weekend

Pâine de la Nicolai, „mingi” de rugby, bere artizanală și, ca de obicei, vinuri superpremium.

Cea de-a doua ediție clujeană a RO-Wine l The International Wine Festival of Romania își va deschide porțile în această săptămână, pe 26 și 27 octombrie. Gazdă a evenimentului va fi, la fel ca în prima ediție, Chios Social Lounge, în „inima verde” a Clujului - Parcul Central.

La această a doua ediție vor participa aproximativ 60 de producători de vin din România, Moldova, Italia, Spania, Franța, SUA, Uruguay, Argentina și Noua Zeelandă. Producătorii și importatorii care au participat și la The Harvest Wine Festival vor prezenta publicului din Cluj și vinurile en-primeur sau noutățile din portofoliu pe care le-au dezvăluit în premieră la București, alături de propria selecție de vinuri premium și superpremium.

 

Chef Nicolai Tand, celebrul proprietar al „Cantine de Nicolai”, una dintre referințele consacrate ale fenomenului gourmet din România, va participa la RO - Wine Cluj cu un stand de pâine gourmet. Nici fenomenul berii artizanale nu va fi ignorat, standul dedicat fiind revendicat la acest eveniment de Olovina - Gourmet Beer Krafted, un producător român care produce atât pe plan local, cât și în colaborare cu berării boutique occidentale.

O surpriză construită special pentru publicul din Cluj va fi participarea sportivilor Ovidiu Melniciuc, Virgil Ghenea și Luca Nichitean, jucători de rugby la Universitatea Cluj și membri ai lotului național de rugby, pe care vizitatorii îi vor putea găsi la standurile ViaViticola și Domaine Prince Matei, iar cei mai norocoși vor putea chiar câștiga un balon oficial al Federației Române de Rugby.

Ambasadorul RO - Wine l The International Wine Festival of Romania, Nicolae al României, va fi prezent pentru a-și reitera sprijinul față de industria românească a vinului:

"Vinul este un tezaur național al României, atât cultural, cât și economic. Renașterea vinului de calitate din România a început de ceva vreme deja, iubitorii acestuia au la dispoziție un număr impresionant de etichete dintre care să aleagă, dar cu această diversitate începe să crească și nevoia publicului de a avea asemenea evenimente, în care să prindă rădăcini o adevărată cultură oenologică. Iar atunci când vom avea încredere în propriile forțe, vom putea porni să înfruntăm adevărata provocare - consacrarea pe piețele internaționale".

 

Ca și la ediția precedentă, accesul profesioniștilor din piața horeca este gratuit în ambele zile, în baza înscrierii prealabile, iar prețul biletului pentru acces general este de 50 de lei.

Mulțumim partenerilor: Banca Transilvania, Grupul CEZ România, Mastercard, Selgros România, Alexandrion Group, Chef & Sommelier, AQUA Carpatica, Hotel Platinia, BlackCab.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related