Lidl și UNICEF susțin copiii din comunitățile vulnerabile să își continue studiile la liceu sau școli profesionale

Lidl și UNICEF susțin copiii din comunitățile vulnerabile să își continue studiile la liceu sau școli profesionale

Pentru al treilea an consecutiv, Lidl, în parteneriat cu UNICEF în România, susține copiii din comunitățile vulnerabile să aibă acces la educație incluzivă de calitate. Programul se adresează elevilor din comunități vulnerabile, pentru ca, pe termen lung, aceștia să poată avea acces la oportunități de dezvoltare și la locuri de muncă. Astfel, în perioada 11 noiembrie – 15 decembrie 2019, pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl donează 1 leu către UNICEF.

Conform datelor UNICEF, doar patru din cinci copii termină clasa a VIII-a și doar șapte din zece termină liceul sau școala profesională. Un an în plus de şcoală creşte veniturile cu 8-9%, reduce riscul de a deveni şomer cu 8% şi cel de apariţie a unor probleme grave de sănătate cu 8,2%. Absolvenţii de liceu câştigă cu 25% - 31% mai mult decât cei care au terminat ciclul primar şi cel gimnazial (conform studiului UNICEF, Costul investiției insuficiente în educație).

Pentru a veni în sprijinul acestor elevi, începând cu 11 noiembrie, pentru orice jucărie cumpărată, Lidl va direcționa 1 leu către UNICEF. Parteneriatul cu UNICEF a început în 2017, iar de atunci și până acum, Lidl alături de clienții săi au sprijinit organizația cu peste 1.500.000 lei, contribuind în mod direct la creșterea numărului de elevi care își continuă studiile la liceu prin adresarea unor probleme precum: absenteismul, rezultatele școlare slabe, motivația intrinsecă scăzută, barierele asociate tranziției de la gimnaziu la liceu sau școli profesionale, precum și resursele limitate ale părinților.

Inițiativa demarată de Lidl își propune să vină în întâmpinarea a peste 1,000 de adolescenți din medii vulnerabile din județul Bacău, identificați de UNICEF pe parcusul anului școlar 2018 – 2019, dintre care 150 prezintă risc de abandon școlar. Cu ajutorul clienților supermarketului care vor achiziționa jucării în această perioadă, cât mai mulți dintre acești elevi pot avea acces la educație de calitate și șanse crescute la un viitor mai bun.

 

Până acum, demersurile continue desfășurate de Lidl și UNICEF pe parcursul celor trei ani de colaborare au contribuit la identificarea, pregătirea și consilierea elevilor din mediul rural aflați în risc de abandon școlar, dar și la susținerea cadrelor didactice în dezvoltarea competențelor necesare care să le permită să vină în sprijinul celor mici. Totodată, în cadrul inițiativei, părinții au participat la cursuri de educație parentală putând să își susțină mai bine copiii inclusiv în ceea ce privește frecventarea școlii.

"Accesul la educație de calitate este esențial pentru funcționarea pe termen lung a unei societăți. Acesta este și motivul pentru care am ales să ne implicăm pentru cel de-al treilea an consecutiv în susținerea educației de calitate, alături de partenerii noștri de la UNICEF. Împreună cu ei, ne dorim să le oferim și copiilor din mediile vulnerabile șansa unui viitor mai bun. Le mulțumim clienților noștri pentru implicarea de care dau dovadă cu fiecare astfel de inițiativă și îi invităm să ne fie alături și de data aceasta.", a spus Cristina Hanganu (Director de Comunicare și CSR Lidl România).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related