AGRICOLA are o nouă imagine de brand

AGRICOLA are o nouă imagine de brand
  • Asociația AGRICOLA – Neam de gospodari încheie primul proiect de CSR: Gustul Viitorului
  • În primele 9 luni, Afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 8%

 

O nouă imagine a Brandului AGRICOLA 

Noua imagine a Brandului AGRICOLA este vizibilă în rafturi începând cu luna noiembrie pentru cca. 600 sku-uri din toate categoriile. AGRICOLA a demarat încă din 2018 proiectul de repoziționare și redesenare a brandului, ca urmare a unei ample cercetări în colaborare cu BrandTailors. Noul slogan al product-brandului AGRICOLA se intitulează ’’Împreună, la masă’’, iar toate categoriile de produse AGRICOLA au acum un concept de brand comun, unitar, definit în jurul esenței brandului: mâncare gătită, autenticitate și savoare. Poziționându-se în piață ca fiind ‘’suporterul mâncării gătite în stilul tău’’, AGRICOLA promite să readucă familiile de români în jurul meselor bogate și sănătoase.

 

“De peste 60 de ani AGRICOLA face parte din familiile românilor și le este alături la masă. În prezent, oferim o varietate bogată de mâncăruri gătite sau pentru gătit: carne de pasăre, mezeluri crud-uscate și fiert-afumate, semipreparate, ready-meals, ouă proaspete și lactate. Pe de altă parte, cele mai bune lucruri se întâmplă când suntem împreună – din toate năzuințele românilor, cea în care suntem alături de familie și prieteni este cea mai des întâlnită. Într-o lume plină de tehnologie care, din păcate, mai mult ne ține departe unul de celălalt, AGRICOLA crede în puterea oamenilor de a se strânge împreună și de a crea familii, grupuri și comunități” – apreciază Grigore Horoi (președintele Grupului AGRICOLA).

 

Noua imagine AGRICOLA va fi dezvăluită consumatorilor, clienților și partenerilor printr-o campanie de ATL care va demara în 2020. Dezvoltată pe baza unui concept creativ al Agenției WOPA sub sloganul ’’Cine mănâncă împreună rămâne împreună’, aceasta va fi susținută printr-o comunicare in-store și de PR.

 

“În cultura românilor, a găti pentru ceilalți înseamnă mai mult decât mâncare – este o formă de manifestare a afecțiunii, a generozității și a ospitalității noastre proverbiale. Iar când se adună familia în jurul mesei îmbelșugate este un moment de liniște, bucurie și un prilej de comunicare.”, declară Daniel Bitere (Director de Marketing Grup AGRICOLA).

 

Pe baza studiului iVox realizat anul acesta s-a constatat că deși carnea de pui este cel mai consumat tip de carne din România, 9 din 10 români cred că produsele de pe piață sunt injectate cu hormoni de creștere, antibiotic și coloranți. În contextul în care alimentația puilor Agricola este formată 100% din nutrețuri naturale, suplimentar, aceasta practică este strict interzisă la nivel european. Agricola încearcă astfel informarea publicului prin acțiunile brandului, alături de specialiști din diverse domenii (interviuri cu specialiști din industria alimentară animală, sociologi și psihologi dar și medici nutritioniști) pentru demitizarea acestor concepte, având scop final educarea oamenilor.

Transparența face parte din valorile de bază ale brandului, fiecare produs, serviciu și proces beneficiază de controale amănunțite, de politici transparente și de întreaga deschidere a companiei.   

 

Asociația AGRICOLA – Neam de gospodari încheie primul proiect de CSR: Gustul Viitorului

2019 a însemnat și înființarea Asociației nonprofit AGRICOLA – neam de gospodari. Pornind de la valorile brandului, aceasta a demarat un program de responsabilitate socială prin care își asumă grija față de comunitatea din care face parte prin două proiecte care și-au propus să aducă soluții inovatoare în educație și sănătate.

“Gustul Viitorului“ este proiectul prin care AGRICOLA investește cu responsabilitate în educație, pentru a crește generațiile viitoare de profesioniști în arta culinară.

Gastronomia este un domeniu complex și solicitant care presupune muncă, sacrificiu și perfecționare continuă. În lipsă de contexte în care tinerii să poată descoperi frumusețea și prestanța domeniului, acesta este  în pericol de a-și periclida imaginea.

Copiii talentați și dispuși să își asume acest domeniu sunt demotivați și descurajați din cauza lipsurilor din sistemul de învătământ. Fără laboratoare dotate și pregătire adaptată la nevoile contemporane,  aceștia nu au o șansă reală de a-și construi un viitor. Prin urmare, Asociația Agricola, alături de Chef Cezar Munteanu și-a asumat asigurarea unui mediu propice prin care 20 de tineri din clasele de bucătari ai Liceului Economic Ion Ghica din Bacău să poată evolua la nivelul următor pentru o șansă la titlul de maestru-bucătar.

Gustul care face bine” este cel de-al doilea proiect în derulare care își propune remedierea unei probleme reale la nivel regional: alimentația copiiilor din Secția de Pediatrie a Spitalului Județean de Urgență din Bacău.

Când un copil se îmbolnăvește, întreaga familie este afectată iar în contextul unei boli, alimentația este foarte importantă în procesul său de recuperare. Acestea este motivul pentru care Asociația AGRICOLA se implică prin dotarea cantinei cu utilaje moderne de gătit, prin schimbarea modului de prezentare și de servire a mâncării și prin redefinirea preparatelor servite alături de Chef Cezar Munteanu.

Responsabilitatea socială este mai mult decât un act de caritate sau o simplă donație. Presupune asumarea implicării în găsirea de soluții strategice prin care comunitatea, în ansamblul ei, să se poată dezvolta coerent pe termen lung.

 

În primele 9 luni, Afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 8%

În primele 9 luni ale anului 2019 Grupul de firme AGRICOLA menține dimanica anului trecut, înregistrând o creștere a cifrei de afaceri de 8% față de perioada similară a anului 2018, ajungând la 575,600 milioane lei.

 

“AGRICOLA continuă în 2019 strategia de consolidare a afacerilor care reprezintă core-business-ul companiilor grupului și chiar dacă a făcut exit din două afaceri – servicii pentru agricultură și retail de proximitate – realizează creșteri importante pe categoriile de bază, astfel încât după primele 9 luni ale acestui an raportăm o creștere de 8% a afacerilor grupului nostru, în linia evoluției ultimilor ani”, declară Grigore Horoi (președintele AGRICOLA Bacău).

 

Agricola Internaţional SA, cea mai importantă companie a Grupului AGRICOLA, în care sunt integrate lanțul de producție al cărnii de pasăre şi operatorul logistic, a înregistrat în primele nouă luni luni o cifră de afaceri de 378,371 mil. lei, în condițiile în care a vândut cu aproape 9% mai multă carne de pasăre, creșterea valorică fiind de aproape 11% comparativ cu anul trecut.

 

“Cifra de afaceri obținută se datorează în special creșterii cantitative a vânzărilor AGRICOLA de produse diferențiatoare, cu valoare adaugată mare, și mă refer aici la Puiul Fericit, Puiul Fermierului și a produsului nostru cel mai «tânăr», lansat cu succes la sfârșitul anului 2018, Cocoșel de Pădure – primul pui coquelet proaspăt românesc. Strategia noastră vizează în continuare vânzările de pui cu creștere lentă, unde AGRICOLA deține 80% din piața internă” a precizat președintele AGRICOLA. 

 

Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut în primele nouă luni cu 7,2%, ajungând la 105,146 mil. de lei, în condițiile în care vânzările la categoria salamuri crud-uscate au înregistrat o creștere de 8,2% în valoare, iar mezelurile fiert-afumate o creștere valorică de 6%.

„Creștem în continuare grupa salamurilor crud-uscate, unde ne consolidăm poziția de lider de piață, iar Salamul de Sibiu AGRICOLA își întărește poziția de lider detașat în segment”, precizează Grigore Horoi.   

Categoria semipreparate şi produse de tip ready-meal, obţinute la fabrica Europrod, a înregistrat în această perioadă o creştere a cifrei de afaceri de 6,78% (42,863 mil. de lei), în contextul în care exporturile companiei în țările europene ating cota de 25% din producție. La Europrod s-a finalizat la începutul acestui an o investiție de peste 5,5 milioane euro, dublând capacitatea sa de producție.

Pentru categoria ouălor proaspete obținute în cadrul Avicola Lumină, se înregistrează în primele 9 luni ale anului o menținere a cifrei de afaceri de 38,752 mil. de lei, în condițiile în care se menține și numărul ouălor vândute (59,348 mil. buc) față de perioada similară anului 2018.

 

„Continuăm la nivel de grup strategia de creștere și diferențiere și suntem motivați să facem acest lucru atât de așteptările consumatorilor privind produsele de înaltă calitate, cât și de distincțiile pe care produsele noastre de top le primesc în concursuri internaționale de calitate și gust.

La abatorul de păsări am demarat în acest an o investiție cu un total de 16 milioane de euro, care va asigura o creștere a capacității de producție cu 70%.

Suntem încrezători că ne vom crește și consolida poziția în piața internă, accea de jucător important în agribusiness-ul românesc”, afirmă Grigore Horoi.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WoPA

Nu, nu suntem buricele pamantului, nici pistilurile din florile de colt, nici bulele din sticla de Armand de Brignac Brut Gold, nici fisticurile prajite din cojile de fistic din pungile scumpe, nici nu suntem veri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related