Biofarm se pregătește de aniversarea a 100 de ani cu o nouă identitate de brand: BINELE DE A TRĂI MAI BINE

Biofarm se pregătește de aniversarea a 100 de ani cu o nouă identitate de brand: BINELE DE A TRĂI MAI BINE

Cu o creștere a cifrei de afaceri de 7% și a profitului operațional de 16% în primele 9 luni din 2019 , compania vine cu noua identitate de brand în întâmpinarea exigențelor unor consumatori mai sofisticați.

Biofarm (simbol bursier BIO), compania deținătoare a unor branduri-lider de piață în nouă arii terapeutice, își redefinește identitatea vizuală, pentru o mai bună aliniere cu ritmul de creștere și inovare al industriei farmaceutice și așteptările consumatorilor de astăzi. La aproape 100 de ani, care vor fi aniversați în 2021, compania își asumă sloganul BINELE DE A TRĂI MAI BINE, care reflectă angajamentul Biofarm pentru excelență, inovație și performanță, vizând acoperirea cât mai multor nevoi de sănătate ale oamenilor.

 

Clienții noștri devin tot mai sofisticaţi, mai atenți la produsele pe care le aleg, sunt mereu conectați online pentru a căuta informații și a lua decizii de consum. Lumea digitală deschide pentru consumatori accesul la tratamente tot mai bune și medicamente mai eficiente. Noua identitate a Biofarm înseamnă că ne aliniem acestor aşteptări ale consumatorilor şi că ne luăm angajamentul să aducem binele în viața lor. În acelaşi timp, ne propunem să fim cei mai performanți – în relația cu partenerii noștri, și tot mai inovatori – pentru societatea în care trăim”, a declarat Cătălin Vicol (director general, Biofarm).

 

Situându-se în prezent pe locul al 2-lea ca număr de unități comercializate pe piața Consumer Healthcare din România, cu 20 de milioane de unități vândute anual, Biofarm va rămâne un brand axat pe produsele aflate de zeci de ani în portofoliu, dar îşi propune să se concentreze şi pe o creștere mai curajoasă și mai bine adecvată atât progreselor din știință și tehnologie, cât și sferei digitale. Astfel, noua identitate vizuală reflectă îmbinarea armonioasă dintre puritatea naturii – prezentă în ingredientele naturale care stau la baza produselor -, știință și continuă inovare.

Listată la Bursa de Valori București din 2005, Biofarm ocupă o poziție solidă pe piață, având 200 de produse în portofoliu, care acoperă 60 de arii terapeutice.

În  primele 9 luni ale anului, Biofarm a înregistrat o cifră de afaceri de 140 milioane lei, în creștere cu 7% față de aceeași perioadă a anului trecut. În același interval, profitul operațional s-a situat la 49,3 milioane de lei, reprezentând o creștere de 16%.Pentru 2020, compania își propunere să continue investițiile în dezvoltarea de noi capacități de producție, investitii ce vor genera locuri de munca suplimentare.

 

Elementele din care este compusă noua identitate vizuală a brandului reflectă armonia dintre natură, știință și inovație:

1. SIMBOLUL articulat grafic printr-o frunză stilizată reprezentată într-o forma sferică (globul pământesc) sugerează grija pe care brandul Biofarm o poartă pentru umanitate.
2. FONTUL este ancorat în prezent utilizand forme moderne, elegante și ferme în același timp.
3. GRAFISMUL (supergraphic) este reprezentat de elementele cu forme organice rezultate din spațiile negative formate între literele logotype-ului. Acest aspect sugerează faptul că, timp de 100 de ani, compania s-a dedicat proiectării și dezvoltării de soluții pentru sănătatea românilor, iar acum își propune să comunice mai activ atât rezultatele, cât si susținerea și grija față de clienți.
4. CULORILE – turcoazul reprezinta natura în ansamblul ei, îngloband tot ce însemana viață pe pământ, inclusiv aerul și apa; portocaliul deschis reprezintă caldura și resursele generate de soare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related