Mercedes-Benz România, în parteneriat cu Organizația Salvați Copiii, organizează cea de-a noua ediție a programului de educație rutieră MobileKids

Mercedes-Benz România, în parteneriat cu Organizația Salvați Copiii, organizează cea de-a noua ediție a programului de educație rutieră MobileKids
  • Copiii din 20 de școli din București învață despre siguranța în trafic;
  • Programul este susținut de voluntarii Salvați Copiii care prezintă copiilor semnele și regulile de circulație într-un mod interactiv;
  • Din 2013, peste 23.500 de elevi cu vârste cuprinse între 6-10 ani au fost implicați în programul MobileKids.

Mercedes-Benz România, în parteneriat cu Organizația Salvați Copiii, organizează cea de-a noua ediție a programului de educație rutieră MobileKids, o inițiativă Daimler. Dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 10 ani, programul constă în cursuri interactive de informare privind siguranța rutieră. Ediția curentă, derulată în anul școlar 2019-2020, va implica aproximativ 3.000 de elevi din 20 de școli din București.

"În cadrul Mercedes-Benz, considerăm siguranța o prioritate pentru toți participanții la trafic și considerăm că educația rutieră are un rol esențial în formarea unui comportament responsabil în trafic. Cu sprijinul partenerilor de la Organizația Salvați Copiii ne adresăm copiilor într-un format adaptat categoriei lor de vârstă, transformându-i în viitori cetățeni responsabili. Mercedes-Benz este unul dintre pionierii inovației și siguranței în domeniul auto, iar programul MobileKids reprezintă un pas firesc în strategia noastră de a contribui la un mediu rutier sigur.", a declarat Martin Schulz (Managing Director Passenger Cars și CEO Mercedes-Benz România).

 

 

"România este pe primul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește accidentelele rutiere pietonale, conform celor mai recente date Eurostat, astfel că o inițiativă precum MobileKids reprezintă un demers necesar de prevenție. Suntem bucuroși că putem contribui, alături de Mercedes-Benz, la informarea și responsabilizarea copiilor.", a declarat Gabriela Alexandrescu (Președinte Executiv Salvați Copiii România).

 

Printre lucrurile învățate de copii se numără: semnele și regulile de circulație, folosirea corectă a centurii de siguranță, precum și a echipamentului necesar pentru utilizarea bicicletei, trotinetei sau a rolelor.

Suportul de curs este completat de cartea „Moki – Aventură în orașul Brambureala”, scrisă de Mihaela Coșescu și ilustrată de Maria Bășea. Narațiunea este un fantasy în care Moki, eroul programului MobileKids, însoțit de doi copii, pornește într-o călătorie printr-un portal care îi duce în orașul Brambureala, unde a fost o furtună și toate semnele de circulație au fost amestecate. Moki le cere ajutorul copiilor pentru a salva orașul, astfel încât oamenii să circule în siguranță.

Povestea are rolul de a încuraja elevii să conștientizeze importanţa semnelor de circulaţie şi să înteleagă cât de necesare sunt pentru siguranța în trafic.

Campania MobileKids este o inițiativă globală a Daimler, lansată în 2001 la nivel internațional, dedicată elevilor cu vârste cuprinse între șase și zece ani. Scopul programului este creșterea nivelului de educație rutieră a participanților la trafic încă de la vârste fragede și responsibilizarea acestora, prin deprinderea și adoptarea unui comportament adecvat în mașină, în mijloacele de transport în comun sau pe stradă.

Programul a debutat în România în anul 2013, iar pe parcursul primelor opt ediții ale campaniei, aproximativ 23.500 de elevi au fost ajutaţi să înţeleagă, să deprindă şi să aplice corect regulile de circulaţie şi de siguranţă rutieră

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related