[Istorii de brand] 130 de ani de Farmec. Liliana Popa: Minimalismul va fi mereu o strategie bună împotriva trecerii timpului

[Istorii de brand] 130 de ani de Farmec. Liliana Popa: Minimalismul va fi mereu o strategie bună împotriva trecerii timpului

Care e puterea logo-ului în 2020, epoca experienței și a aglomerației, a consumatorilor plictisiți și a noilor generații din ce în ce mai critice? Care e valoarea lui în ecosistemul brandului? Și cum reușește un astfel de simbol să reziste timpului? Ne-am gândit că astfel de întrebări ar putea primi răspunsuri cât mai practice, din experiența și poveștile unor branduri românești care au făcut istorie. Așa am pornit pe urmele logo-urilor românești, chiar de la începuturile lor. Prima destinație: anul 1889. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related