Crama LILIAC a prezentat noua etichetă a vinurilor young.LILIAC, ediția 2020

Crama LILIAC a prezentat noua etichetă a vinurilor young.LILIAC, ediția 2020

Cea mai nouă etichetă a vinurilor young.LILIAC, ediția 2020, a fost prezentată oficial pe 18 februarie, în cadrul unui eveniment care a avut loc în inima Bucureștiului. Eticheta a fost selectată în urma concursului anual, devenit între timp tradiție, prin care creativii sunt provocați să-și imagineze eticheta pentru următorul an, pornind de la premisele brandului. Anul 2020 este definit de simplitate.

Ediția cu numărul opt a concursului suprinde un nou concept - “Label The Unlabeled” – menit să dea frâu liber creativității milenialilor. Provocarea lansată de crama LILIAC a avut ca obiectiv identificarea noii etichete pentru gama young.LILIAC, recolta 2019.

Concursul young.LILIAC este așteptat la fiecare început de toamnă de cei care cunosc deja conceptul. Prin acest demers, brandul LILIAC își propune să încurajeze industria creativă și să susțină nucleul creativității autohtone.  Singurul brand de vinuri care înțelege necesitatea experienței totale a ceea ce simbolizează vinul, de la sticlă până la degustare, într-o perspectivă 360 de grade, își propune să comunice în mod direct cu noua generație pentru a-i suprinde inovația cu scopul de a  aprofunda insight-urile oferite de aceasta.  

Eticheta din acest an, selectată de familia Beck dintre sutele de etichete propuse de tineri designeri, scoate în evidență esența young.LILIAC. Un vin creat pentru tinerii curioși, care nu au nevoie de motive pentru a se bucura de un vin de calitate și cărora orice activitate socială le face plăcere, atâta timp cât sunt în mediul lor natural.

 

Conceptul noii etichete young.Liliac are la bază arta fotografică urmând principiile Pop Art-ului

Propunerea creativă câștigătoare a anului îi aparține lui Alexandru Strujac, un creativ inovativ definit de mix-ul futurist dintre grafic design și noile tehnologii. Noua etichetă prezintă perfect valorile brandului young.LILIAC. Dezvoltată având la bază arta fotografică, ideea s-a născut având ca inspirație colecția Blindness Neon Lights Portraits a cunoscutului artist vizual Javier Martin. Conceptul ilustrează diferitele poziții din zborul fin al liliacului, iar coloristica a urmat principiile Pop Art-ului. Rezultatul este o etichetă care îți dă împresia că prinde viață odată ce iei contact cu ea.

În cadrul concursului “Label The Unlabeled” s-a acordat premiul de popularitate pentru cel mai cool design, iar anul acesta, câștigătorul a fost votat pe pagina de Facebook Liliac. Câștigătorul este Roman Septimiu Cătălin, un tânăr creativ, student în Târgul Mureș în cadrul Facultății de Limbi Străine Aplicate.

young.LILIAC poate fi găsit în 3 cupaje:

  • LILIAC Fresh– Culoarea galben pai cu reflexii verzui indică un vin tânăr.  Se deschide cu arome intense precum caise verzi, lămâie verde și ananas, cât și arome florale de salcâm și flori de câmp. Gustul este proaspăt cu note citrice pe final.
  • LILIAC Fruity– Culoarea galben pal ne indică un vin tânăr, ușor și  proaspăt. Descoperim arome de piersică, măr și grapefruit dar și florale, soc și salcâm. Gustul este echilibrat, aciditate plăcută, textură cremoasă și un post gust lung.
  • LILIAC Light Rose– Culoarea roz pal balansează aromele ușoare de vișine, rodie și mure. Gustul este proaspăt cu note fructate și un post gust cu note de fructe de pădure.
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related