OLX dezvăluie noua identitate de brand în România

OLX dezvăluie noua identitate de brand în România
  • Cel mai mare upgrade al platformei din ultimii 11 ani, pentru o îmbunătățire majoră a experienței utilizatorilor
  • Noua poziționare: alegeri inteligente și încurajarea unui consum responsabil
  • O investiție totală de peste 1 million de dolari, la nivel de grup

OLX România anunță noua identitate de brand, schimbările având rolul de a aduce platforma mai aproape de consumatori, prin generarea unei experiențe de navigare practice: vânzarea, cumpararea, schimbul de produse și servicii devin mult mai simple, mai accesibile și mai rapide.

Procesul de rebrading reprezintă cel mai mare upgrade al platformei OLX din ultimii 11 ani, cu îmbunătățiri majore la nivel de interfață (chat, posting, browsing, social experience), atât pe web, cât și în aplicație. La nivel de grup, investiția în rebranding a ajuns la suma de 1 milion de dolari, semnalând angajamentul companiei față de piața de e-commerce.

Proiectul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a doi ani și a analizat toate modalitățile prin care brandul comunică cu clienții, implicând mai multe echipe de dezvoltare și testare, atât internă cu angajații, cât și externă, cu clienții din întreaga lume. Toate modificările au survenit ca rezultat al feedback-ului primit din partea consumatorilor și sunt menite să optimizeze interacțiunile acestora cu platforma.

Noua identitate a brandului a fost creată de către DesignStudio, o agenție internațională de design, în urma unor workshop-uri desfășurate alături de echipele globale OLX, cu scopul de a înțelege mai bine nevoile companiei și contextele culturale în care aceasta este inserată.

Cu această nouă tranziție, OLX România urmărește depășirea sferei clasice a industriei anunțurilor online, prin punerea la dispoziție a unor servicii integrate și, totodată, prin oferirea consumatorilor a unor opțiuni de vânzare-cumpărare mai inteligente și mai relevante, în următorii 2-3 ani.

 

"Noua arhitectură de brand înglobează personalitatea și direcția noastră, așa cum o vedem astăzi – mai dinamică, mai ambițioasă, mai puternică și mai apropiata de consumatori. Un pas strategic important a fost acela de a ne concentra eforturile și atenția către aplicația OLX, un upgrade substanțial fiind adus cu precădere acestui mediu. Credem cu tărie în rolul nostru de a conecta oamenii, prin toate mijloacele pe care le avem la dispoziție, și de a îi ajuta în a face alegeri smart, fie că vorbim de căutarea unui job diferit, achiziționarea unui nou produs sau găsirea unui nou apartament. Noul OLX este potrivit pentru fiecare dintre aceste alegeri.", a declarat Paul Neagoe (Head of OLX România).

 

OLX a cunoscut o evoluție importantă în ultimii 11 ani, ajungând să fie în prezent un brand recunoscut și utilizat la nivel mondial. Acțiunea de rebranding marchează intrarea într-o fază nouă de creștere, care va permite oferirea celor mai bune servicii de pe piața anunțurilor generaliste.

Totodată, rebrandingul este o etapă esențială în articularea angajamentului companiei de a avea un impact pozitiv în comunitățile în care operează. Consumatorii sunt, astfel, încurajați să facă alegeri inteligente și să își transforme comportamentul de consum într-unul mai responsabil și mai sustenabil.

Procesul de rebranding a început în 2018, Africa de Sud fiind prima piață care a trecut la noua interfață. Aceasta a fost urmată în 2019 de Pakistan, India, Indonezia și toate piețele latino-americane. OLX continuă acum rebrandingul în mai multe țări europene - Bulgaria, Portugalia, România, Ucraina și Polonia.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related