[Noii antreprenori] Laura Nicolau: In ciuda greutatilor emotionale pe care le-am incercat cu totii, am reusit sa fim mai aproape de clientele noastre

[Noii antreprenori] Laura Nicolau: In ciuda greutatilor emotionale pe care le-am incercat cu totii, am reusit sa fim mai aproape de clientele noastre

Cu zeci de ani in urma, iile bunicii sale ajungeau la femeile din comunitate si chiar din afara tarii. O traditie care s-a transmis din generatie in generatie si pe care Laura Nicolau o duce azi mai departe.

LINia13 este brandul care transpune ia de Breaza in vremurile noastre, prin reinterpretarea modelelor si motivelor vechi. Dar nu numai aceasta a fost dorinta cu care Laura a pornit la drum in businessul cu creatii handmade. Prin acest obiect vestimentar autentic romanesc, si-a dorit sa transmita cat mai multa bucurie femeilor care iubesc, deopotriva, traditia si moda.

“Brodam motive vechi, traditionale, specifice zonei Breaza, Prahova, zona cu traditie in realizarea manuala a bluzelor romanesti. Insa, ceea ce ma inspira sa reinventez ceva ce au realizat si inca o fac femeile din zona, cu pasiune si pricepere, sunt tendintele actuale, culorile vedeta ale fiecarui sezon, si vizualizarea unui model intr-un context, loc, outfit, stare”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related