[Optimism de business] Melinda Teohari, Paninaro: Sa iti pastrezi clienții fideli aproape. Sa tii cu dintii de angajații care muncesc cot la cot cu tine

[Optimism de business] Melinda Teohari, Paninaro: Sa iti pastrezi clienții fideli aproape. Sa tii cu dintii de angajații care muncesc cot la cot cu tine

2020 trebuia sa fie unul de dezvoltare pentru Paninaro Bucharest, un restaurant deschis special pentru mic dejun si brunch, care incepuse sa aiba profit la inceputul anului. Dar a venit pandemia. De pe modul “development”, asociatii Cosmin Csender și Melinda Teohari au trecut rapid pe “business de criza”, adaptandu-se la schimbarile care s-au succedat cu rapiditate. Nu multe business-uri mici din sectorul HoReCa, unul provocator si inainte de pandemie pentru antreprenori, s-au redeschis dupa starea de urgenta.

Ghidul de supravietuire pe timp de criza al Melindei Teohari contine lectii si reguli importante, invatate din practica ultimelor luni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related