Wine of Moldova și Carrefour lansează “Vin în Moldova” campania care premiază iubitorii de vinuri

Wine of Moldova și Carrefour lansează “Vin în Moldova” campania care premiază iubitorii de vinuri

Consumatorii de vin vor putea beneficia de 100 de excursii gratuite la cramele din Republica Moldova, în campania “Vin în Moldova”, inițiată de Wine of Moldova împreună cu Carrefour România. În perioada 17-30 septembrie, pasionații de vinuri vor găsi pe rafturile supermarketului o selecție extinsă, de 61 de vinuri, de la cele mai renumite crame din Republica Moldova. Toți clienții magazinului care achiziționează vinuri moldovenești în valoare de minim 60 de lei vor primi, prin tragere la sorți, una dintre excursiile pentru două persoane la cramele cele mai apreciate din regiune.

Excursiile se organizează în weekend-uri - de vineri până duminică-  și includ vizite în vinării cu mese tradiționale și degustări de vinuri. Participanții vor putea experimenta tradițiile basarabene și vor putea afla mai multe despre vinurile de peste Prut, aflând chiar de la producători informații despre procesul de realizare a vinului. Pentru înscrierea în concurs, participanții trebuie să înscrie bonul fiscal pe site-ul vininmoldova.ro sau prin SMS la 1788. Numărul de bonuri înscrise de către un participant la concurs este limitat la 5 pe zi. 

 

"Vinul a devenit un ambasador pentru Republica Moldova, țara cu cea mai mare densitate de podgorii din lume. Ne dorim ca, odată cu lansarea acestei campanii, iubitorii de vinuri din România să ne cunoască și altfel. Oenoturismul atrage zeci de mii de vizitatori anual, vizitatori care vin în calitate de oaspeți, dar pleacă în calitate de prieteni. Fiecare cramă are povestea ei iar vinurile împrumută din aceste povești extraordinare ale pământurilor în care sunt create. Ne dorim să ne cunoască tot mai mulți consumatori de vin, chiar la noi acasă. De aceea, îi așteptăm în vizită pe cei 100 de câștigători ai concursului Vin în Moldova pentru a se convinge că experiența oenologică poate fi una dintre cele mai plăcute feluri de a-și petrece weekend-urile"m spune Ion Lupasco (Specialist Principal Direcția Marketing și Dezvoltarea Piețelor, responsabil Programe B2B).

 

Până pe 30 septembrie cumpărătorii pot găsi, în magazinele Carrefour, o selecție extinsă de vinuri de la cele 15 crame participante la promoție: Vinuri de Comrat, Cricova, Castel Mimi, Asconi Winery, Chateau Vartely, Domeniile Davidescu, Dionis Group, Gitana Winery, Mileștii Mici, Crama Mircești, Purcari, Fautor, Suvorov Vin, Tomai și Land of Basarabia.

ONVV este expertul nr.1 în sectorul vitivinicol, care contribuie la reglementarea și dezvoltarea domeniului, servind drept platformă pentru acțiunea comună a tuturor celor implicați în creșterea competitivității produselor vinicole, valorificarea autenticității și orientarea spre consumator. Printre obiectivele sale de bază se numără diversificarea piețelor de desfacere și promovarea vinurilor moldovenești prin programul național și brandul național vinicol „Vinul Moldovei. O legendă vie”.                                                                   

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related