Roche Bobois ne învață French Art de Vivre

Roche Bobois ne învață French Art de Vivre

Roche Bobois este unul dintre liderii mondiali în designul și distribuția mobilierului de lux. Lucrând îndeaproape cu designeri renumiți cum ar fi Joana Vasconcelos, Marcel Wanders, Sacha Lakic și cu case de modă Haute Couture precum Jean Paul Gaultier, Missoni Home și Maison Lacroix, Roche Bobois a cucerit un public foarte larg din întreaga lume, având o gamă variată de produse realizate exclusiv în ateliere europene.

În România, impresionantul showroom Roche Bobois, care se întinde pe o suprafață de 600 mp, este amplasat în centrul Bucureștiului și este conceput pentru a permite clienților să experimenteze direct stilul de viață francez – L’Art de Vivre.

Fanii designului și amenajărilor spectaculoase se pot bucura până pe data de 24 octombrie de oferte speciale la toate colecțiile Roche Bobois, în cadrul evenimentului „8 ZILE EXCEPȚIONALE”.

Vedeta colecției Roche Bobois  2020 este BOMBOM, colecție semnată de Joana Vasconcelos. Formele captivante și colorate ale pieselor reflectă fantezia și exuberanța cromatică, fiind emblematice pentru opera renumitei artiste. Colecție oferă o perspectivă nouă asupra artei și designului contemporan, canapelele, cu forme fluide si culori vibrante oferind confort maxim.

Joana Vasconcelos trăiește și lucrează în Lisabona. Are expoziții regulate încă de la jumătatea anilor 90. Lucrările ei au devenit cunoscute internațional după participarea ei la a 51 ediție a Bienalei Internaționale de Artă de la Veneția în 2005, cu lucrarea A Novia [Mireasa]. Operele ei pun accentul pe rolul femeilor în lumea contemporană, onorând tradițiile artizanale portugheze și know-how-ul acestora.

„Când mă uit la aceste obiecte curbate, cu linii șerpuite, văd niște forme potrivite pentru amenajări interioare. Am vrut să apelez la creativitatea publicului, am vrut ca ei să se simtă liberi să creeze cu piesele și paleta de culori disponibile. Am proiectat aceste piese cu speranța ca oamenii să și le însușească, să se joace cu ele, menținând importanța confortului, un spirit de bun gust și de joie de vivre.”  a spus Joana Vasconcelos.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related