Chris Barton, fondatorul Shazam, alături de specialiști din domeniul Inteligenței Artificiale, speakeri la Digital DNA Summit, prima conferință mondială pe tema synthetic media

Chris Barton, fondatorul Shazam, alături de specialiști din domeniul Inteligenței Artificiale, speakeri la Digital DNA Summit, prima conferință mondială pe tema synthetic media

Humans, start-up românesc de deep-tech, organizează Digital DNA Summit, primul eveniment la nivel mondial pe tema synthetic (AI-created) media, la care vor participa unele dintre cele mai vizionare minți ale prezentului din întreaga lume. Printre speakerii confirmați se numără Chris Barton (fondator Shazam), Sid Venkataramakrishnan (corespondentul european pe tehnologie al Financial Times), Bethanie Maples (cercetător la Stanford) și Scott Klososky (fondator Future Point of View). Evenimentul se va desfășura online, în perioada 10-11 decembrie 2020.

Sabin Dima, fondator Digital DNA Summit și CEO Humans:

„Digital DNA Summit este primul eveniment internațional pe tema synthetic (AI-created) media. Ne-am propus să deschidem conversația despre viitorul generat de Inteligența Artificială și, în același timp, să ajutăm inovatorii să înțeleagă în ce mod ideile lor vor schimba lumea. Milităm totodată pentru dezvoltarea ADN-ului digital într-un cadru etic, iar Digital DNA Summit este primul pas în acest sens”.

 

Peste 30 de speakeri, printre care cercetători din domeniul Inteligenței Artificiale și fondatori de start-up-uri de tehnologie, se vor afla pe scena virtuală a Digital DNA Summit și vor vorbi despre cum ADN-ul digital va revoluționa industrii extrem de diverse, de la zona medicală la sectorul de entertainment, de la educație la fashion, de la gaming la social media.

 

Claude de Loupy, CEO & Co-fondator al Syllabs (companie ce generează text cu ajutorul AI), speaker la Digital DNA Summit:

„Cum poate Inteligența Artificială să stimuleze industria media? Îmi voi prezenta viziunea la Digital DNA Summit, unde voi vorbi despre provocările cu care se confruntă media astăzi, cum poate Inteligența Artificială să ajute media să răspundă acestor provocări, cum ar putea funcționa o redacție astăzi cu noile instrumente disponibile și chiar cât de departe ar putea merge automatizarea mass-media.”

 

Hao Li, CEO al Pinscreen (start-up care creează avataruri virtuale bazate pe AI), speaker la Digital DNA Summit:

„În următorii ani, vom interacționa mai mult cu oamenii digitali decât cu cei reali. Digital DNA Summit reunește un ansamblu impresionant de speakeri care vor prezenta teme variind de la avataruri virtuale, asistenți digitali, sintetizare vocală, deepfakes, interfață tactilă cu senzori cu ultrasunete și multe altele. Pe măsură ce pandemia continuă să facă ravagii, conectivitatea virtuală nu a fost niciodată atât de importantă.”

 

Digital DNA Summit va aborda două teme majore în cele două zile ale evenimentului. Prima zi este dedicată progreselor din domeniul Inteligenței Artificiale, iar cea de-a doua cadrului etic din jurul acestor progrese.

Evenimentul este realizat cu sprijinul UniCredit Bank, partener al proiectului. 

Alexandru Mihalache, Head of Digital Channels, UniCredit Bank: 

Într-o lume în care interacțiunile se mută tot mai mult în online, este esențial să poți răspunde rapid nevoilor clienților și să fii acolo unde și când au nevoie. Interacțiunea trebuie să fie simplă și să se desfășoare fără dificultăți, iar ceea ce au nevoie clienții trebuie să fie disponibil la o singură atingere sau la un singur apel distanță. UniCredit România a fost întotdeauna un promotor al tehnologiilor moderne, investind în inovație și digitalizare - iar aceste valori sunt factori cheie ai creșterii noastre. Voi prezenta, în cadrul Digital DNA Summit, modul în care UniCredit a integrat AI în activitatea sa, în beneficiul clienților noștri”.

 

ADN-ul digital reprezintă totalitatea datelor care definesc vocea, imaginea și gesturile unei persoane și este folosit în scopul generării unor reprezentări sintetice ale identităţii sale, cunoscute sub denumirea de synthetic sau algorithmically generated media.

 

Humans este un start-up românesc de deep-tech, care dezvoltă o tehnologie inovatoare prin modul unic de generare si manipulare al ADN-ului digital, generand synthetic media. Humans are o echipă ultra-specializată, formată din programatori doctoranzi în computer vision, olimpici internaţionali şi veterani software. Cei mai mari investitori în companie sunt fondurile de investiţii Early Game Ventures şi ROCA X.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related