Lidl susține importanța Educației Timpurii pentru dezvoltarea sănătoasă a copiilor, printr-un parteneriat strategic cu Centrul Step by Step

Lidl susține importanța Educației Timpurii pentru dezvoltarea sănătoasă a copiilor, printr-un parteneriat strategic cu Centrul Step by Step

Cu sprijinul Lidl România, Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesională a lansat campania “Educația Timpurie este iubire!”, prima inițiativă din România care promovează beneficiile pe care Educația Timpurie le aduce în dezvoltarea copiilor și a societății. Campania face parte dintr-un amplu proiect de promovare a Dezvoltării Copilăriei Timpurii, de conștientizare a importanței primelor 1000 de zile din viața fiecărui copil și de asigurare a accesului echitabil și incluziv la servicii și resurse pentru Educația Timpurie.

Conceptul de Educaţie Timpurie face referire la educaţia oferită copilului de la naştere și până la intrarea acestuia în şcoală. Cea mai importantă perioadă pentru dezvoltarea creierului o reprezintă primele 1000 de zile de viață, când se formează 80% din legăturile neuronale. În plus, cei 6-7 ani dinaintea începerii școlii constituie o etapă de pregătire pentru intrarea copilului în învăţământul obligatoriu, prin formarea capacităţii de a învăţa. Studiile arată că Educația Timpurie facilitează progresul individual al copiilor, deprinderile și cunoștințele dobândite devreme favorizând dezvoltarea lor ulterioară.

În cadrul campaniei „Educația Timpurie este iubire!”, cu susținerea Lidl România, Centrul Step by Step a lansat platforma online educatietimpurie.net, o sursă de informare complexă și gratuită, unde publicul larg poate aprofunda conceptele de Dezvoltare a Copilăriei Timpurii și Educație Timpurie. Site-ul este o resursă utilă pentru părinți care, în calitate de primi educatori ai copilului, sunt încurajați să folosească fiecare context și experiență ca oportunități pentru stimularea dezvoltării psiho-emoționale și intelectuale a copilului. De asemenea, platforma prezintă serviciile alternative ce pot fi implementate de comunitățile locale pentru a oferi copiilor și familiilor un mediu favorabil dezvoltării, și, în plus, oferă acces la interacțiunea cu profesioniștii din educație. 

Pentru a sprijini în continuare dezvoltarea Educației Timpurii în România, Lidl desfășoară până pe 30 iunie 2021 o campanie de donații la casele de marcat din magazinele sale din toată țara. Fondurile ce vor fi colectate cu sprijinul clienților vor fi direcționate către Centrul Step by Step pentru realizarea și distribuirea de resurse educaționale pentru părinți, pregătirea profesioniștilor din domeniul Educației Timpurii și promovare conceptului și măsurilor pentru susținerea Dezvoltării Copilăriei Timpurii.

Parteneriatul cu Centrul Step by Step se aliniază viziunii Lidl pe termen lung, de a contribui la un viitor mai bun pentru întreaga comunitate, prin investiții strategice în domeniul educației. Astfel, dezvoltarea unor servicii de educaţie timpurie şi îngrijire, în special pentru comunităţile defavorizate, acolo unde interesul pentru instruire este scăzut, iar rata abandonului şcolar este mare, reprezintă o soluție pentru oferirea de şanse egale tuturor membrilor societăţii. Accesul la educaţie asigură un bun start în viaţă, facilitează accesul pe piaţa muncii, la maturitate, şi implicit contribuie la reducerea sărăciei şi ştergerea discrepanţelor sociale.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related