Electrolux a prezentat soluțiile pentru o bucătărie sustenabilă în cadrul evenimentului Future Sustainable Kitchen

Electrolux a prezentat soluțiile pentru o bucătărie sustenabilă în cadrul evenimentului Future Sustainable Kitchen

Electrolux a organizat ieri, 22 martie, Future Sustainable Kitchen, un eveniment digital care a reunit experți din întreaga industrie alimentară, pentru a oferi consumatorilor soluții prin care să facă alegeri sustenabile în ceea ce privește alimentația lor.

În prezent, consumul de alimente afectează în mod direct resursele planetei, de aceea, sunt necesare schimbări asupra modului în care este abordată alimentația și tehnicile de preparare a alimentelor. Pentru a încuraja obiceiuri de consum prietenoase cu mediul înconjurător și a genera un impact pozitiv asupra planetei, Electrolux împreună cu specialiștii din industria alimentară, reprezentanți ai start-up-urilor în domeniul tehnologiei alimentare, ONG-uri, antreprenori și bucătari de la nivel internațional s-au reunit într-o dezbatere digitală despre bucătăria viitorului.

Subiectele evenimentului digital au fost construite în jurul a patru teme cheie: Provocări în industria alimentară durabilă, Ce presupune proiectarea unei bucătării sustenabile, Cum putem colabora pentru o bucătărie sustenabilă și Cum arată o bucătărie a viitorului.

Printre speakerii prezenți la eveniment s-au numărat Anna Ohlsson-Leijon (CEO Electrolux în Europa), Brent Loken (Global Food Lead Scientist la WWF), Gabriela Hernandez Galindo (Director Global în Sustenabilitate, Danone), Jon Sintorn (CEO al Nobia) și Kevin YU (Fondator la SideChef – platformă digitală de home cooking), precum și alți jucători importanți din industria alimentară. Evenimentul a fost moderat de Michael Wolf, fondatorul Smart Kitchen Summit / The Spoon.

 

„Credem într-o bucătărie mai sustenabilă pentru viitor. Tehnicile de preparare a alimentelor și obiceiurile alimentare durabile sunt esențiale pentru sănătatea noastră, dar și pentru sănătatea planetei noastre”, spune Anna Ohlsson-Leijon, CEO Electrolux în Europa. „În calitate de producător global de electrocasnice de uz casnic și lider în sustenabilitate, datoria noastră este să acționăm responsabil. Cu ajutorul insight-urilor de pe piața de consum și soluțiilor inovatoare pe care le avem, ne dorim să încurajăm consumatorii să opteze pentru un stil de viață durabil. Cu toate acestea, dacă există un lucru cert în această provocare, este faptul că această luptă nu poate fi dusă doar de câțiva dintre noi. Avem nevoie de parteneri împreună cu care să dezvoltăm noi soluții, iar evenimentul de ieri a fost o oportunitate perfectă pentru a duce la îndeplinire acest obiectiv.”

 

În 2019, Electrolux a lansat programul Better Living, o inițiativă ce cuprinde mai multe măsuri prin care compania își propune să le ofere consumatorilor din întreaga lume o viață mai bună și mai durabilă. Obiectivul principal al Programului Better Living este de a face din consumul alimentar durabil, o alegere preferată a consumatorilor până în 2030.

„Electrolux are o mare oportunitate de a schimba percepția consumatorilor conform căreia modul de a găti sănătos și durabil nu este ușor sau preparatele nu sunt la fel de gustoase. Prin acest demers, ne dorim să îi inspirăm pe oameni să opteze pentru obiceiuri de consum sustenabile, care să aducă beneficii atât lor, cât și întregii planete”, spune Vanessa Butani, Directorul de Sustenabilitate Electrolux din Europa. „Ne-am luat angajamentul de a schimba percepția consumatorilor asupra modului în care aleg și consumă alimentele. Pentru a contribui la transformarea fiecărei mese într-un act conștient pentru un stil de viață sustenabil, trebuie să inițiem schimbare prin educarea consumatorilor și explorarea noilor tehnologii.”

 

Un exemplu prin care Electrolux, împreună cu partenerii inovatori din acest domeniu, le oferă consumatorilor o experiență de gătire durabilă a fost anunțat ieri, 22 martie, în cadrul evenimentului Future Sustainable Kitchen. Împreună cu SideChef, o platformă digitală all-in-one de home cooking, și Le Cordon Bleu, cea mai mare rețea de artă culinară și institute de management hotelier din lume, Electrolux creează o nouă experiență culinară, prin intermediul unui videoclip ce oferă pas cu pas instrucțiuni de gătit și îndrumări de la bucătarii Le Cordon Bleu pentru a face rețete gustoase pe bază de plante, cu un impact negativ redus asupra mediului. Consumatorii care au un cuptor inteligent cu abur Electrolux pot trimite informații despre rețeta pregătită direct către sistemul cuptorului care va realiza automat setări optime de timp, temperatură și metode de gătit, astfel încât fiecare fel de mâncare să aibă gustul optim.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related