Cupio donează 5% din vânzarea produselor de machiaj către două asociații umanitare

Cupio donează 5% din vânzarea produselor de machiaj către două asociații umanitare

Ești mai frumoasă când ești generoasă!

Nu este o noutate faptul că brandul românesc de cosmetice profesionale Cupio s-a implicat în numeroase campanii sociale și a făcut donații către asociații umanitare, spitale și ONG-uri din România.

Este din nou timpul pentru fapte bune! 5% din vânzările produselor de machiaj Cupio înregistrate în luna aprilie pe cupio.ro și în magazine vor merge către două asociații umanitare - M&V Ability din Constanța și Moving On Breast Cancer din Timișoara.

 

Asociația M&V Ability

Fondată de Valentina Verginia Koremura, această asociație își dorește să ajute persoanele cu dizabilități din România. Chiar fondatoarea acestei asociații se confruntă cu o dizabilitate. Valentina - o femeie energică și curajoasă, diagnosticată cu tetrapareză spastică, hernii de disc asociate și alte complicații imposibil de operat, astfel încât are mobilitate doar în mâna stângă - este imobilizată de 11 ani într-un cărucior cu rotile, după ce a suferit un accident de muncă. În ciuda accidentului, ea a încercat să își ducă viața mai departe cu optimism, speranță și încredere, fără să-și piardă pofta de a trăi. Cupio se implică în cazul Valentinei, pentru ca ea să aibă o viață mai ușoară.

 

Asociația Moving On Breast Cancer

Moving On Breast Cancer este o organizație non-profit dedicată susținerii femeilor afectate de cancerul de sân prin educație și servicii de sprijin. Această asociație își propune să educe femeile din comunitate cu privire la riscurile cancerului de sân și să le susțină pe cele care suferă de această maladie și care au nevoie de peruci, proteze mamare ori consiliere psihologică.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related