[Marketing de criză] Mihai Dinculescu: Companiile au realizat ca rolul lor primordial este sa fie cele mai bune pe piata lor, dar intr-un mediu sigur.

[Marketing de criză] Mihai Dinculescu: Companiile au realizat ca rolul lor primordial este sa fie cele mai bune pe piata lor, dar intr-un mediu sigur.

Chiar și în pandemie, chiar și într-o societate în care consumatorii cer din ce în ce mai multă responsabilitate socială brandurilor, rolul companiilor a rămas același în 2021, crede Mihai Dinculescu, Director Marketing Cris-Tim: să își servească cel mai bine consumatorii. Marketerii trebuie sa treaca de zgomotul de fond si sa pastreze clara perspectiva pe timp de criza. 

Companiile sunt ele insele un model de conduita prin felul in care isi desfasoara activitatea si isi trateaza angajatii, partenerii si consumatorii. Oamenii uita ca petrec opt ore pe zi intr-o companie si ca o mare influenta asupra lor si a societatii o au regulile scrise si nescrise de la locul de munca, cultura companiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related