Colliers România îl numește pe Victor Cosconel în poziția de Head of Industrial & Business Development

Colliers România îl numește pe Victor Cosconel în poziția de Head of Industrial & Business Development

Compania de consultanţă imobiliară Colliers anunță numirea unui nou Head of Industrial & Business Development începând din septembrie. Cu o experiență de peste 20 de ani în vânzări, business development și general management, Victor Cosconel va coordona atât planurile de dezvoltare ale Colliers pentru spații industriale, cât și la nivelul întregii companii, și va susține creșterea pe termen lung, contribuind astfel la strategia Colliers de a-și consolida poziția de partener „one-stop shop” prin serviciile destinate atât chiriașilor, cât și proprietarilor de spații imobiliare.

De-a lungul carierei, Victor Cosconel a acumulat experiență amplă în vânzări, management și dezvoltarea afacerilor, ocupând mai multe poziții de conducere în companii multinaționale precum Sodexo, Vodafone sau McDonald’s, unde a gestionat adoptarea de noi tehnologii în activitatea curentă și s-a asigurat că strategia, scopurile și obiectivele stabilite sunt realizate. În același timp, el a dezvoltat abilități de conducere în zona de top management, având expertiză în abordarea multidisciplinară a proiectelor, în scopul obținerii unui rezultat final la cele mai ridicate standarde de calitate, timp și cost.

 

„Oamenii sunt esența oricărui business. De aceea, la Colliers suntem mereu în căutare de lideri pasionați și determinați, care vin cu suflu nou și pot contribui la dezvoltarea viitoare a companiei și a pieței în ansamblu. În cariera lui, Victor s-a remarcat prin abilitățile de a crea și suda echipe de succes și experiența în tot ceea ce înseamnă relaționare - cu clienți, colegi, management, și pasiunea lui vor contribui la creșterea întregii organizații”, spune Laurențiu Lazăr, Managing Partner Colliers România.

 

În ultimii cinci ani, Victor Cosconel a fost CEO al Sodexo Bulgaria, unde rolul său a fost să dezvolte o echipă de management puternică, iar anul acesta compania înregistrează cele mai bune rezultate financiare de la înființare și până acum. La Colliers, misiunea lui este să ducă managementul la un nou nivel prin suflu nou și un mod fresh de abordare a pieței logistice și industriale locale, pe care o vede ca pe o mare provocare și oportunitate deopotrivă.

 

„Dacă ne uităm la potențialul de dezvoltare a infrastructurii rutiere, feroviare și navale, coroborat cu penetrarea datelor mobile și viteza acestora, cu creșterea vânzărilor online și cu populația României în comparație cu țările din regiune, avem toate ingredientele pentru creșterea sustenabilă a pieței industriale și logistice mulți ani de acum încolo. Cred cu tărie în conceptul de <<lifelong learning>> și îmi doream un rol complet nou, cu o activitate mult mai aproape de antreprenoriat, cu autonomie și posibilități de a crea și de schimba lucrurile de jur-împrejur. Provocarea unei noi aventuri, într-o industrie complet nouă, m-a atras și m-a determinat să fac acest pas alături de Colliers. Mai departe, aștept cu nerăbdare să pun în mișcare planurile în segmentul industrial împreună cu echipa ambițioasă și perseverentă, care are toate capabilitățile și resursele pentru creștere și inovație”, spune Victor Cosconel, noul Head of Industrial & Business Development.

 

Victor Cosconel a absolvit programul de business management Executive Development Programme, în Belgia, la Vlerick Business School, îmbunătățindu-și continuu educația profesională prin programe de training. Este entuziasmat de mașini, curse, baschet, călătorii și de tot ce înseamnă domeniul IT&C, iar descoperirea de noi părți ale lumii și de diferite culturi îi aduce mari satisfacții și lui și familiei lui.

 

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI este unul dintre liderii globali în servicii de consultanță imobiliară și de management al investițiilor. Cu operațiuni în 67 de țări, cei peste 15.000 de specialiști lucrează împreună pentru a oferi consultanță de specialitate pentru chiriași, proprietari și investitori. Timp de peste 25 de ani, echipa noastră experimentată de management a oferit acționarilor profituri investiționale anuale de aproape 20%. Cu venituri anuale de 3 miliarde de dolari (3,3 miliarde de dolari inclusiv afiliații) și active gestionate de 40 miliarde de dolari, compania maximizează potențialul proprietăților și accelerează succesul clienților și al angajaților. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related