Aleksandra Babic, vicepreședinte B2B și product marketing în cadrul Mastercard Europe, vorbește despre susținerea micilor afaceri în drumul către digitalizare și inovație

Aleksandra Babic, vicepreședinte B2B și product marketing în cadrul Mastercard Europe, vorbește despre susținerea micilor afaceri în drumul către digitalizare și inovație

Aleksandra Babic, vicepreședinte B2B și product marketing în cadrul Mastercard Europe, un profesionist cu o înțelegere amplă asupra dinamicii dezvoltării pieței și cu experiență pentru valorificarea informațiilor în proiectarea celor mai potrivite soluții, va fi prezentă în calitate de speaker în cadrul Techsylvania 2021, cel mai important eveniment de tehnologie din Europa de Est. Aceasta va vorbi despre inovații și soluții pentru dezvoltarea micilor afaceri în contextul actual.

În ultimul an și jumătate, pe măsură ce viața tuturor ni s-a schimbat, afacerile, în special cele mici și micro, au trebuit să se adapteze la noul context pentru a rămâne pe linia de plutire și a fi în continuare relevante pentru clienții lor. Noi, la Mastercard, suntem dedicați susținerii fiecărei afaceri, motiv pentru care am creat, împreună cu emitenți, fintech-uri și alți parteneri, soluții pentru a maximiza potențialul de dezvoltare al afacerilor. Aștept cu nerăbdare să vorbesc despre inițiativele și soluțiile noastre pentru micile afaceri în cadrul Techsylvania și sunt mândra să împart scena cu alți profesioniști care promovează inovația în domeniile lor”, a declarat Aleksandra Babic.

În calitate de vicepreședinte B2B și product marketing în cadrul Mastercard Europe, Aleksandra coordonează evenimentele B2B regionale, activitățile de marketing adresate emitenților, comercianților și partenerilor, precum și proiectele de marketing de produs, urmărind comunicarea soluțiilor Mastercard și a leadership-ului la nivel B2B.

În cei peste 12 ani în cadrul Mastercard, Aleksandra a deținut diverse funcții de marketing și comunicare,  în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, ce au vizat activități de brand și produs, adresate partenerilor și consumatorilor, precum și activități de cercetare și analiza de date. Înainte de a se alătura Mastercard, a lucrat în funcții de marketing pentru companii din diferite industrii, printre care se numără Philip Morris, General Motors și A1 telco, fiind responsabilă de dezvoltarea strategiilor de marketing și comunicare pe noi piețe.  

Cea de-a 8-a ediție a Techsylvania va avea loc în perioada 22-23 septembrie. Atelierele, conferințele, competițiile, evenimentele satelit, programele de finanțare și prezentările se vor desfășura exclusiv online, pe platforma Hopin. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related