[Marketing de criză] Ramona Pîrlog: Când a început pandemia a trebuit să regândim tot, să refacem strategia, să alocăm din nou bugetele astfel încât să ne adaptam situației

[Marketing de criză] Ramona Pîrlog: Când a început pandemia a trebuit să regândim tot, să refacem strategia, să alocăm din nou bugetele astfel încât să ne adaptam situației

Construcțiile au fost unul din domeniile norocoase în pandemie. Dar schimbările nu au ocolit strategia de marketing a companiilor din această zonă, arată Ramona Pîrlog, Marketing Manager Xella. Ultimii doi ani a învățat despre adaptare, bugete regândite și cât de importantă e legătura cu comunitatea. 

În ultimul an jumătate, consumatorii, adică noi toți, am petrecut mult mai mult timp acasă decât obișnuiam. Astfel, am văzut toate defectele locuinței, motiv pentru care ne-am apucat să renovăm sau chiar să ne dorim să ne mutăm în apartamente mai mari sau chiar la casă, unde să ne bucurăm, implicit, și de grădină, explică Ramona

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related