BeeFast se extinde în Brașov. Estimări: 35 de minute timpul mediu de livrare și 300 comenzi zilnice până la finalul anului

BeeFast se extinde în Brașov. Estimări: 35 de minute timpul mediu de livrare și 300 comenzi zilnice până la finalul anului

BeeFast, start-up tech de curierat ultra-rapid, își extinde activitatea de la 1 noiembrie, demarând livrările în Brașov. Pentru prima lună de funcționare, compania estimează o medie de 100 comenzi zilnice, urmând ca până la finalul anului să ajungă la o medie de 250-300 comenzi/zi, adică o treime din numărul de comenzi livrate zilnic în București-Ilfov. Primii 50 de clienți ai BeeFast beneficiază de dezvoltarea magazinului online și integrarea soluției de livrare gratuit.

În mai puțin de doi ani de la lansare, BeeFast își extinde aria de livrare în Brașov, un prim pas spre acoperirea națională. Comenzile făcute prin intermediul platformei vor fi livrate într-un timp mediu de 35 de minute, față de 55 de minute cât este promisiunea de livrare în zona București-Ilfov. Clienții care deja sunt integrați în platformă și vor putea face livrări ultra-rapide prin intermediul curierilor BeeFast provin din domenii precum HoReCa, florării, gift shops, produse bio, electronice, etc.

Prețul pentru fiecare livrare va fi unic pentru început: 15 lei, indiferent de numărul de kilometri, iar clienții care vor integra BeeFast în opțiunile de livrare vor primi un discount de 10% pentru primele trei luni de contract.

"Portofoliul de parteneri ai companiei se extinde într-un ritm accelerat, inclusiv pe fondul pandemiei, care a deschis apetitul pentru livrări ultra-rapide. Avem deja mai mult de 10 clienți care vor fi activi pe platformă începând cu 1 noiembrie, însă cu siguranță numărul lor va crește rapid, mai ales că ne apropiem de o  perioadă de foc din punct de vedere al livrărilor – Black Friday și sărbătorile de iarnă. Digitalizarea joacă și va juca un rol esențial în scurtarea timpilor de livrare și extinderea serviciilor de tip last-mile sau livrare expres. Tocmai de aceea oferim gratuit dezvoltarea magazinului online primilor 50 de clienți, căci am văzut în București-Ilfov cât de mult a contat în dezvoltarea businessurilor această migrare către online", a precizat Cristian Grozea, CEO și co-fondator BeeFast.

Pentru prima lună de activitate, BeeFast estimează 100 comenzi/zi, însă până la finalul anului se așteaptă la o creștere susținută, ajungând la o treime din numărul mediu de comenzi zilnice plasate în București – Ilfov.

Extinderea programului în București

În luna octombrie, BeeFast și-a extins programul de livrare în București, până la miezul nopții, funcționând astfel în intervalul 10.00-24.00. Modificarea a venit pe fondul solicitărilor în creștere pentru livrări în a doua parte a zilei, în special pentru clienții din zona HoReCa, dar și pentru produse din categoria farma, respectiv alimentare.

În București, comenzile înregistrate în prima parte a zilei (10.00-15.00) reprezintă în prezent 53% din livrări, concentrate în special în intervalul de prânz. Livrările solicitate pentru a doua parte a zilei reprezintă 47%, iar estimările arată că procentele vor fi asemănătoare și pentru clienții din Brașov.

BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline.

Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent acoperă zona de produse alimentare - proaspete sau ultra-proaspete - și nealimentare - documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

BeeFast a primit recent o investiție de 500.000 euro pe care îi direcționează în dezvoltarea platformei și optimizarea operațională. Compania își concentrează în prezent eforturile în pregătirea businessului pentru scalare, la nivel național, punând accent pe implementarea celor mai noi tehnologii. De asemenea, compania vizează triplarea comenzilor în perioada următoare, dar și extinderea rețelei de curieri, pentru a-și menține promisiunea de livrare rapidă, indiferent de evoluția comenzilor pe platformă.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related