Grupul LEGO își invită fanii să construiască o stea și să contribuie la schimbare

Grupul LEGO își invită fanii să construiască o stea și să contribuie la schimbare

Prin intermediul campaniei #BuildToGive, Grupul LEGO încurajează familiile să devină cât mai creative și să contribuie astfel la bucuria a 1,5 milioane de copii vulnerabili.

Pentru multe persoane din întreaga lume, sezonul sărbătorilor reprezintă o perioadă definită de apropiere și bucurie, însă pentru alte multe familii poate fi o perioadă plină de provocări. Pentru a însenina sărbătorile copiilor vulnerabili, Grupul LEGO își încurajează fanii să construiască o stea din cărămizi LEGO, mică, mare, poate un pic ciudată, pentru a transmite mai departe bucuria jocului, în cadrul inițiativei Rebuild the World #BuildToGive.

Pentru al cincilea an consecutiv, #BuildToGive reunește fanii și familiile, provocându-i să devină creativi pentru a contribui la schimbare. Conform cercetării LEGO Play Well, 96% dintre părinți sunt de părere că joaca ajută la consolidarea unității familiei. #BuildToGive reprezintă așadar oportunitatea perfectă pentru o sesiune de joacă și distracție, contribuind totodată la șansa unui alt copil la o experiență fericită de joacă.

Pentru fiecare stea construită și distribuită pe rețelele sociale sau pe LEGO Life folosind hashtag-ul #BuildToGive până la finalul lunii decembrie, Grupul LEGO va dona un set LEGO unui copil vulnerabil, oferind o șansă la joacă cu ocazia acestor sărbători copiilor din spitale, celor instituționalizați și copiilor care provin din comunități vulnerabile.

Anul trecut compania a donat peste 1 milion de seturi iar anul acesta își propune să depășească acest prag și să ofere seturi LEGO către 1,5 milioane de copii din întreaga lume. Seturile sunt distribuite prin intermediul rețelei Grupului LEGO de organizații caritabile partenere, în 29 țări din lume. Salvați Copiii este partenerul Grupului LEGO în România.

„Indiferent de generație sau cultură, oamenii au simțit mereu o conexiune privind același cer înstelat. De aceea am ales stelele pentru inițiativa #BuildToGive din acest an – pentru a conecta familiile din întreaga lume prin joc în acest moment de sărbătoare și apropiere. În ultimii patru ani, datorită fanilor și familiilor din întreaga lume, am donat milioane de seturi LEGO copiilor vulnerabili prin intermediul #BuildToGive. Anul acesta vom întrece recordul, pentru că ne propunem ca 1,5 milioane de copii să primească seturi LEGO și sperăm că toată lumea, de la micii constructori până la experți, se va bucura construind stele știind că va contribui la schimbare.”, a menționat Kathrine Kirk Muff, Vice President of Social Responsibility, Grupul LEGO .

Campania #BuildToGive este un exemplu al modului în care Grupul LEGO lucrează alături de organizațiile caritabile partenere și de Fundația LEGO pentru a aduce jocul în viețile copiilor provenind din comunități vulnerabile din întreaga lume. Aceste initiative le oferă copiilor oportunitatea de a dezvolta abilități pentru tot parcursul vieții, precum soluționarea problemelor, colaborare și comunicare, ajutându-i să reușească în viitor. În 2022, Grupul LEGO plănuiește să ajute opt milioane de copii din întreaga lume prin intermediul învățării prin joacă.

Grupul LEGO lansează #BuildToGive cu o campanie video globală prezentând familii care construiesc steluțe împreună. Pagina #BuildToGive disponibilă pe LEGO.com va oferi inspirație și indicii cu privire la construirea unei stele, pentru a ajuta familiile să devină cât mai creative. De asemenea, Grupul LEGO va produce o serie de carduri cadou #BuildToGive colecționabile, care vor fi disponibile în magazinele de retail LEGO în timpul sezonului de sărbători.

În cadrul Campaniei #BuildToGive 2021, Grupul LEGO va dona un set LEGO® pentru fiecare stea construită cu cărămizi LEGO și distribuită pe rețelele de socializare alături de #BuildToGive. Copiii cu vârste sub 13 ani trebuie să obțină permisiunea părinților pentru a posta pe social media. Donația anuală totală nu va depăși 1.500.000 seturi LEGO, cu o valoare totală de 15.000.000 de dolari.

Rezultatele studiului au fost colectate de la 18.117 părinți și 12.591 copii cu vârste cuprinse între 5-12 ani, în urma unui chestionar cantitativ online de 20 de minute, în 18 țări (Australia și Noua Zeelandă, Brazilia, Canada, China, Danemarca, Franța, Germania, Hong Kong, Mexic, Romania, Rusia, Africa de Sud, Coreea de Sud, Spania, Taiwan, Regatul Unit, Ucraina și Statele Unite ale Americii) în intervalul Mai – Iunie 2020.

Misiunea Grupului LEGO este de a inspira și dezvolta constructorii de mâine, prin joacă și învățare creativă. LEGO System in Play, ce are la bază cărămizile LEGO®, le permite copiilor și fanilor de orice vârstă, să construiască și să reconstruiască orice își pot imagina. Grupul LEGO® a fost fondat în Billund, Danemarca în 1932 de Ole Kirk Kristiansen. Numele este derivat din două cuvinte daneze, LEg GOdt, cu semnificația „Joacă bine”.

Astăzi, Grupul LEGO continuă să fie o companie de familie, cu sediul central în Billund. Produsele LEGO sunt comercializate în peste 130 de țări din întreaga lume.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related