TOPGEL încheie sezonul din 2021 cu două campanii de succes, fiind în continuare pe un trend de creștere a business-ului

TOPGEL încheie sezonul din 2021 cu două campanii de succes, fiind în continuare pe un trend de creștere a business-ului

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, încheie sezonul cald cu două campanii de succes – Instagram Hotel și Câștigă o vară ca-n copilărie.

Postările despre concursuri din această perioadă au generat un reach de peste 40k, fiind și cele mai populare, iar cel mai apreciat tip de conținut a fost cel video. Brandul a obținut rezultate bune și testând mai multe formule pe TikTok și Instagram Reels, atât pe partea de reach cât și în zona de campanii cu scop de awareness.

„TOPGEL a devenit un brand recognoscibil în social media, atât prin abordarea vizuală inedită cât și prin conținutul interactiv al postărilor, care l-au poziționat ca un brand cool, care-și înțelege bine audiența. Ne-am axat, de asemenea, pe o comunicare susținută pe toate canalele folosite de publicul nostru și în linie cu valorile care ne unesc.

Este un an în care ne-am surprins de asemenea consumatorii cu trei noi arome care să completeze gama de înghețată și patiserie, ca răspuns alcererii pieței și insight-urilor legate de aromele preferate ale acestora.”, spune Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL.

Campaniile de sezon au răsplătit comunitatea TOPGEL cu vacanțe și premii ca-n copilărie

Campaniile reprezentative ale sezonului cald au fost Instagram Hotel și Câștigă o vară ca-n copilărie.

Prima campanie a înregistrat, în cele patru săptămâni de concurs, 7.715 de înscrieri și 2.012 de noi followers pe pagina de Instagram. Reach-ul paginii a crescut cu 49.7% față de luna precedentă, vizitele pe pagină cu +664% față de aceeași perioadă, iar click-urile pe website cu +711%.

Înscrierile au arătat că destinația de vacanță preferată a utilizatorilor a fost Mamaia, urmată fiind de Sinaia, Vama Veche și Brașov.

Campania câștigă o vară ca-n copilărie a premiat lunar, timp de patru luni, comunitatea TOPGEL cu mini-frigidere, casetofoane DIY, camere foto instante, mini-proiectoare și console portabile. Rezultatele arată 25,5M afișări, 56k click-uri, și o conversie de +5% față de campania de consumer promo din 2020.

TOPGEL este cel mai mare producător român de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România.

Cu o istorie de 27 de ani, TOPGEL are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată, peste 20.000 de clienți în întreaga țară, 400 de angajați, 26 de puncte de distribuție și o flotă proprie care acoperă 100% din suprafața țării. Flota dedicată este formată din 200 auto frigorifice pentru înghețată, 75 autoutilitare pentru produse de patiserie și trei camioane frigorifice.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related