TikTok a lansat un proiect global pentru a înțelege mai bine implicarea tinerilor în provocări și farse cu potențial dăunător

TikTok a lansat un proiect global pentru a înțelege mai bine implicarea tinerilor în provocări și farse cu potențial dăunător

TikTok iubește să vadă bucuria, conexiunea și inspirația pe care platforma de entertainment le oferă milioanelor de utilizatori din întreaga lume. Încurajarea unui mediu în care această exprimare a creativității prosperă necesită, de asemenea, prioritizarea siguranței comunității, și în special a membrilor mai tineri din comunitate.

Din acest motiv, TikTok a lansat un proiect global pentru a înțelege mai bine implicarea tinerilor în provocări și farse cu potențial dăunător. Deși nu sunt unice pentru nicio platformă, efectele și preocupările sunt resimțite de toți – astfel că TikTok a vrut să afle cum ar putea dezvolta răspunsuri și mai eficiente pe măsură ce lucrează pentru a sprijini mai bine adolescenții, părinții și educatorii.

Am chestionat oameni și am consultat experți din întreaga lume:

  • TikTok a chestionat peste 10.000 de adolescenți, părinți și profesori din Argentina, Australia, Brazilia, Germania, Italia, Indonezia, Mexic, Marea Britanie, SUA și Vietnam.
  • TikTok a invitat Praesidio Safeguarding, o agenție independentă de safeguarding, să redacteze un raport care să pună accent pe principalele constatări și recomandări. 
  • TikTok a convocat un grup de 12 experți de top în siguranța tinerilor din întreaga lume pentru a analiza și a contribui la raportul realizat de Dr. Hilton.
  • TikTok a colaborat cu Dr. Richard Graham, psihiatru clinic de copii specializat în dezvoltarea sănătoasă a adolescenților și Dr. Gretchen Brion-Meisels, cercetător în domeniul comportamental specializat în prevenirea riscurilor în adolescență, pentru a ne ghida și a ne consilia.

Ce am învățat despre felul în care provocările și farsele online sunt experiența:

  • Provocările online: Provocările online implică de obicei oameni care se înregistrează făcând ceva dificil, pe care îl împărtășesc online pentru a-i încuraja pe alții să repete. Majoritatea sunt distractive și sigure, dar unele promovează comportamente dăunătoare, inclusiv riscul de rănire.
    • Când au fost rugați să descrie o provocare online recentă, 48% dintre adolescență au crezut că sunt în siguranță, catalogând-le drept distractive sau care nu prezintă motive de îngrijorare, 32% au spus că acestea includeau anumite riscuri, dar erau în continuare în siguranță, 14% dintre aceste provocari au fost descrise ca fiind riscante și periculoase, în timp ce 3% dintre provocările online au fost descrise ca fiind foarte periculoase. Doar 0,3% dintre adolescenți au spus că au luat parte la o provocare pe care au catalogat-o drept foarte periculoasă.
    • Adolescenții folosesc o serie de metode pentru a înțelege riscurile care pot fi implicate în provocările online, cum ar fi vizionarea videoclipurilor cu alte persoane care iau parte la provocări, citirea comentariilor și discuțiile cu prietenii, iar 46% dintre adolescenți au declarat că doresc „informații bune despre riscuri pe scară largă” și „informații despre ceea ce este prea departe”.
  • Farse care prezintă riscuri de suicid și autovătămare: Unele provocări sunt farse. O farsă este o minciună răspândită  intenționat pentru a păcăli oamenii să creadă ceva care nu este adevărat. Scopul unei farse rău intenționate este de a răspândi frică și panică.
    • 31% dintre adolescenții expuși acestor farse au experimentat un impact negativ și, dintre 63% au spus că impactul negativ a fost asupra sănătății lor mintale.
    • 56% dintre părinți au spus că nu ar menționa o farsă cu risc de autovătămare decât dacă un adolescent a menționat-o mai întâi, iar dintre părinți au simțit că este dificil să discute despre farsele fără a provoca interes pentru ele.

Ce facem pentru a consolida formele de protecție deja existente:  

  • Întărirea eforturilor noastre de protecție
    • Eliminarea avertismentelor video: Cercetarea a arătat cum avertismentele despre farsele de autovătămare – chiar dacă sunt împărtășite cu cele mai bune intenții – pot afecta bunăstarea adolescenților. Deși TikTok deja elimină și ia măsuri pentru a limita răspândirea farselor de această natură, pentru a proteja în continuare comunitatea, platforma va începe să elimine avertismentele alarmiste despre ele, deoarece ar putea cauza prejudicii tratând farsa de autovătămare ca fiind reală. TikTok va continua să permită conversații care urmăresc să disipeze panica și să promoveze informații corecte.
    • Întărirea măsurilor: A avea politici puternice este o parte importantă a muncii TikTok de a proteja comunitatea și este esențial ca aceste politici să fie asociate cu măsuri puternice de detectare și de aplicare. Platforma de entertainment a creat o tehnologie care alertează echipele de siguranță cu privire la creșterea bruscă a conținutului care încalcă hashtag-uri și a extins-o acum pentru a captura și comportamentul potențial periculos.
  • Oferirea de noi resurse pentru sprijinirea membrilor comunității
    • Dezvoltarea Centrului de Siguranță: TikTok a dezvoltat o nouă resursă pentru Centrul de Siguranță, dedicată provocărilor și farselor. Aceasta include sfaturi pentru părinți cu ajutorul cărora aceștia să poată aborda incertitudinea pe care și-au exprimat-o cu privire la discutarea acestui subiect cu adolescenții lor.
    • Îmbunătățirea limbajului folosit în tichetele de avertizare: În cazul în care membrii comunității încearcă să caute conținut legat de provocări sau farse, TikTok a îmbunătățit limbajul folosit în etichetele de avertizare, iar TikTok va îndemna membrii să viziteze Centrul Siguranță pentru a afla mai multe.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related