TikTok lansează noi Rapoarte de transparență și un nou Centru de transparență

TikTok lansează noi Rapoarte de transparență și un nou Centru de transparență

Noile formate de raportare sunt mai interactive și ilustrează mai multe date și acțiuni luate de TikTok pentru a proteja comunitatea

 TikTok face un nou pas în angajamentul pentru transparență și responsabilitate prin îmbunătățirea Centrului de transparență online. Centrul actualizat va găzdui toate rapoartele de transparență publicate de TikTok în trecut, alături de noile formate interactive care vor fi lansate de acum. Centrul va include și Rapoartele privind solicitările de eliminare de conținut din H1 2021 care au fost publicate astăzi.

Rapoartele de transparență TikTok

Rapoartele de transparență TikTok sunt importante și demonstrează responsabilitatea față de măsurile luate cu scopul de a proteja platforma și integritatea acesteia. Pentru a construi încrederea prin transparență, TikTok a început să publice rapoarte în 2019 și a continuat să le îmbunătățească prin includerea de date noi, mai profunde și de importanță în industrie, cum ar fi volumul de conturi șterse pentru că exista suspiciunea că ar fi deținute de minori sau numărul de reclame respinse pentru nerespectarea standardelor platformei.

Rapoartele de transparență includ:

TikTok a folosit feedback de la organizațiile societății civile și de la experți pentru a dezvolta formate de raportare actualizate și a pune în aplicare contribuția lor prin introducerea posibilității de a descărca date în formate care pot fi citite automat. În plus, rapoartele pun mai mult accent pe partea vizuală, cu diagrame și grafice interactive pentru a ilustra mai bine datele și acțiunile.

Rapoartele TikTok vor fi publicate în 26 de limbi, inclusiv arabă, Bahasa Indonesia, Bahasa Melayu, bengaleză, birmană, daneză, olandeză, engleză, franceză, germană, ebraică, italiană, japoneză, khmer, coreeană, norvegiană, poloneză, portugheză, spaniolă, suedeză, thailandeză, chineză tradițională, turcă, rusă, urdu și vietnameză.

Scopul platformei este de a face din Centrul de transparență un spațiu unic pentru a afla despre cum TikTok moderează și recomandă conținut, dezvoltă produse și protejează informațiile oamenilor. Actualizările de astăzi sunt o continuare a acestui obiectiv.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related