[Noii antreprenori] Adi Simion: Ne bucurăm să vedem o „alfabetizare” de masă pe tot ce înseamnă gust, nu doar cafea

[Noii antreprenori] Adi Simion: Ne bucurăm să vedem o „alfabetizare” de masă pe tot ce înseamnă gust, nu doar cafea

De la Facultatea de Automatică și Calculatoare de la Universitatea Politehnică la un laborator de cafea în apartament, de la vânzări și software la brokeraj și consultanță pe proiecte cu fonduri europene și granturi de la Banca Mondială. Adi Simion a schimbat multe cărți de vizită până la titulatura din prezent: owner & roaster Guido roastery și partener Boiler x Guid. Energia antreprenoriatului a fost mereu prezentă însă, indiferent de domeniu. Chiar de la 15 ani. Spre deosebire de celelalte idei de business, Guido a pornit din pasiune. A avut la bază și un mic paradox.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related