La 3 ani de la înființare, Edenred Digital Center este un pilon cheie al diviziei de tehnologie a Grupului Edenred, contribuind la îmbunătățirea vieții de zi cu zi a peste 50 de milioane de utilizatori, companii și comercianți din întreaga lume

La 3 ani de la înființare, Edenred Digital Center este un pilon cheie al diviziei de tehnologie a Grupului Edenred, contribuind la îmbunătățirea vieții de zi cu zi a peste 50 de milioane de utilizatori, companii și comercianți din întreaga lume

Cu 100% dintre soluțiile lansate fiind digitale și peste 1,3 miliarde de euro investiți în tehnologie începând din 2016, Edenred nu numai că și-a reinventat modelul de afaceri, dar s-a și impus ca lider în inovare digitală pe piețele unde activează. Edenred Digital Center a devenit o componentă cheie în materie de tehnologie: mai mult decât un hub digital pentru proiecte strategice, Edenred Digital Center este o sursă de inovație tehnologică, valoare de busines și leadership pentru Edenred și birourile sale din 46 de țări. 

Bertrand Dumazy, Președinte și CEO Edenred: „În ultimii ani, ne-am transformat dintr-o companie franceză care a inventat tichetele de masa pe hârtie, în liderul digital mondial al industriei. Rămânem fideli misiunii noastre „Enrich connections. For good.” și ne dorim să folosim tehnologia pentru un impact real, pozitiv asupra lumii în care trăim și lucrăm. Edenred Digital Center joacă un rol principal în atingerea acestui obiectiv precum și pentru poziționarea Grupului ca platformă digitală cu expertiză în dezvoltarea de soluții flexibile și sigure pentru toate liniile noastre de afaceri: de la beneficii pentru angajați, la soluții pentru flotă și mobilitate și soluții complementare.”

Cu sediul în București, Edenred Digital Center are misiunea de a duce soluțiile Edenred la următorul nivel, prin automatizarea și eficientizarea plățillor B2B, simplificarea relațiilor și interacțiunilor cu utilizatorii și facilitarea plăților către comercianți.

O ECHIPĂ ÎN CREȘTERE, CARE RECRUTEAZĂ SPECIALIȘTI CU PROFILE TEHNICE ȘI CARE VA CONSTRUI URMĂTOAREA GENERAȚIE FINTECH

De la lansarea în urmă cu trei ani, Edenred Digital Center a crescut de la 20 la 200 de angajați, iar obiectivul este de a extinde echipa în continuare. Oamenii din Edenred Digital Center au expunere către o carieră internațională, într-un mediu divers, și lucrează la proiecte cu impact global, alături de colegi din întreaga lume, având acces la tehnologie de ultimă generație. 

Răzvan Popescu, Director Resurse Umane divizia Global Technology, Edenred: „Edenred Digital Center este un loc în care oamenii sunt conectați prin pasiunea comună pentru tehnologie și inovație, care le oferă o varietate de  oportunități. Oamenii sunt cei care adaugă valoare companiei noastre, motto-ul nostru fiind #peoplemakethedifference. Așa că încercăm să le oferim un pachet de beneficii dintr-un spectru larg: de la sănătatea fizică și o stare de bine generală, la dezvoltarea profesională și echilibrul dintre viața profesională și cea personală.”

Printre produsele dezvoltate de Edenred Digital Center se numără aplicația Edenred Mobile implementată în 11 țări și pe 3 continente. Hub-ul a dezvoltat, de asemenea, soluții de plată în 22 de țări și parteneriate online cu peste 200 de companii din 23 de țări.

În România, Edenred are 3 entități: hub-ul de tehnologie - Edenred Digital Center, compania de servicii de mobilitate - UTA Edenred și liderul pieței de beneficii – Edenred România, care oferă o gamă largă de beneficii extrasalariale prin carduri dedicate (pentru masă, cadouri, culturale și de vacanță), aplicația mobilă proprie și platforma www.benefitsystems.ro.

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 900.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. 

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), vacanta, flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). Edenred sprijina de asemenea fenomenul cultural prin cardurile culturale.

În concordanţă cu misiunea grupului, „Enrich connections. For good.”, aceste soluții sporesc bunăstarea și puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătățesc atractivitatea și eficiența companiilor și animă piața muncii și economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentație mai sănătoasă, produse mai sustenabile și soluții de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri. 

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good şi MSCI Europe.

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menționate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred SE, ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related