Trăiește experiența Eurovision Song Contest 2022 pe TikTok alături de creatori din România

Trăiește experiența Eurovision Song Contest 2022 pe TikTok alături de creatori din România

Eurovision Song Contest a devenit unul dintre cele mai importante momente din pop culture pe TikTok în ultimii doi ani. Comunitatea TikTok a folosit platforma pentru a-și arăta entuziasmul față de edițiile Eurovision și aprecierea față de muzică, pentru a se bucura de show-uri și pentru a susține participanții din fiecare țară. Milioanele de clipuri realizate de fani au adus Eurovision în lumina reflectoarelor TikTok, iar videoclipurile cu hashtag-ul #Eurovision2021 au înregistrat peste 1,4 miliarde de vizionări doar anul trecut. 

La rândul lor, interpreții Eurovision au folosit TikTok pentru a ajunge la fanii lor, aducându-i în centrul concursului și în spatele scenei. Anul acesta, prin parteneriatul oficial (TikTok este „Partener Oficial de Divertisment”), fanii vor fi și mai aproape de artiști în evoluția lor de la repetiții până la Marea Finală și vor avea parte de o experiență Eurovision mai captivantă și mai profundă cu ajutorul creatorilor prezenți la Torino.

În premieră la Eurovision Song Contest, fanii din România vor ajunge și mai aproape de favoriții lor cu ajutorul a doi creatori români: Denis Matroș @denismtr și Cristina Almășan @cristina_almasan, care vor crea conținut din spatele scenei.  

Denis Matroș - Întotdeauna plin de umor, autentic și energic, Denis este cunoscut online pentru conținutul său hilar de pe TikTok, unde a câștigat rapid dragostea publicului.

Cristina Almășan - Cristina este unul dintre cei mai mari creatori de conținut de pe TikTok, cunoscută pentru sketch-urile amuzante și distractive și pentru vocea ei puternică împotriva hărțuirii și împotriva body-shaming.

TikTok va aduce la Eurovision o comunitate de 1 miliard de fani pasionați de muzică din jurul lumii. În plus, TikTok:

  • Transmite live semi-finalele și marea finală pe platformă, prin canalul Eurovision care va folosi formatul vertical potrivit pentru TikTok.
  • Oferă comunității acces exclusiv din backstage și la repetițiile artiștilor din concurs.
  • Lucrează cu participanții din toate țările pentru a-i ajuta să ajungă la fanii lor și să-și dezvolte audiența, precum și să creeze un centru de conținut despre universul Eurovision.
  • Curatoriază liste de cântece personalizate care includ melodiile din 2022 și clasicele Eurovision din anii trecuți, accesibile prin intermediul paginilor TikTok Sounds din aplicație.
  • Lucrează cu echipa Euovision pentru a crea conținut suplimentar și pentru a aduce fanii mai aproape de magia Eurovision.

Hashtag-ul #Eurovision2022 este acum live pentru fanii TikTok și Eurovision din întreaga lume. Pentru a face parte din magia spectacolului, urmăriți @Eurovision.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

Eurovision Song Contest este cel mai mare eveniment de muzică live din lume, organizat anual încă din 1956 de către Uniunea Europeană de de Radio și Televiziune (EBU), care reprezintă serviciile publice de mass-media din 56 de țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa. Membrii participanți aleg un cântec și un artist care să le reprezinte țara. Concursul din 2021 a atins peste 180 de milioane de telespectatori în peste 40 de piețe și alte milioane online.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related