La cererea publicului, Fairo lansează noi funcționalități de facturare pentru toți utilizatorii aplicației

La cererea publicului, Fairo lansează noi funcționalități de facturare pentru toți utilizatorii aplicației

Fairo, aplicația dezvoltată de startup-ul austriac Creative Dock, care-i ajută pe freelanceri să-și simplifice activitățile administrative și să-și gestioneze finanțele mai ușor, și-a îmbunătățit soluția de facturare prin lansarea a două noi funcționalități: emiterea de chitanțe pentru facturile încasate în numerar și codurile QR pe facturile emise prin Fairo.

Funcționalitatea prin care poți genera chitanțe pentru facturile încasate în numerar este disponibilă tuturor utilizatorilor aplicației, deținători de PFA, PFI sau SRL. În doar 30 de secunde, ei pot să emită chitanțe profesioniste pentru clienții care intenționează să plătească în numerar facturile create prin Fairo. Aplicația înregistrează apoi chitanțele împreună cu facturile corespunzătoare și le permite utilizatorilor să le descarce oricând. În acest mod, Fairo îi ajută pe utilizatori să-și păstreze facturile și chitanțele monitorizate și organizate, ca să fie pregătiți pentru eventualele controale fiscale.

“O cercetare cantitativă pe care am desfășurat-o cu participarea a 268 de reprezentanți ai unor PFA-uri, PFI-uri și SRL-uri a arătat că mai mult de 60% din publicul nostru țintă încasează plăți în numerar în cadrul activităților de business de cel puțin câteva ori pe lună. Drept urmare, ne-am dorit să oferim cu promptitudine această funcționalitate esențială tuturor utilizatorilor noștri pentru a le simplifica administrarea afacerii cu Fairo”, spune Igor Prerovsky, CEO-ul Creative Dock Austria.

A doua funcționalitate recent lansată presupune că toate facturile emise prin Fairo vin de acum înainte cu un cod QR pentru a ușura procesul de plată din partea clienților.

Codul QR include toate detaliile de plată relevante pentru destinatarul facturii. De acum înainte, clienții care primesc facturi emise prin Fairo trebuie doar să scaneze codul QR direct din aplicația de mobile banking și să aibă datele privitoare la efectuarea plății precompletate pentru a efectua plata rapid, fără a mai fi nevoie să introducă manual aceste date.

Cele două funcționalități au fost deja adăugate soluției de facturare, disponibilă în aplicație atât pentru utilizatorii pachetului gratuit Fairo GO, cât și pentru cei cu abonamentul premium Fairo RUN. Utilizatorii care au abonament Fairo GO vor putea emite chitanțe pentru plata în numerar a facturilor aferente pentru maximum 5 clienți. Iar dacă vor să emită facturi și chitanțe pentru plata în numerar pentru mai mulți clienți, au posibilitatea de a-și face upgrade la Fairo RUN pentru 4,99 lei pe lună.

Fairo s-a lansat pe piața din România în august 2021 și, în prezent, numără peste 5.000 de clienți. Cu Fairo, freelancerii se bucură de crearea de facturi în 60 de secunde, în mai multe limbi și monede. Tehnologia de asociere factură-plată FairoSync îi asigură că sunt mereu la curent cu facturile plătite de către clienți, dar și cu cele neîncasate sau restante.

Și, exclusiv pentru PFA-uri și PFI-uri, Fairo a lansat de curând un calculator de impozite care-i ajută să afle din câteva click-uri ce impozite au de plătit, inclusiv impozitul pe venit, CAS-ul și CASS-ul. În 2022, echipa Fairo plănuiește să lanseze mai multe funcționalități care-i ajută pe freelanceri să se pregătească pentru următorul sezon fiscal.

Fairo este un serviciu inovator dezvoltat de startup-ul austriac Creative Dock, cu sprijinul Raiffeisen Bank International. România este prima țară din Uniunea Europeană în care se lansează aplicația, cu planuri de extindere în viitor în alte țări din UE. Fairo le oferă freelancerilor funcționalități esențiale de gestionare a afacerilor, cum ar fi crearea facturilor, monitorizarea veniturilor, notificările automate privind statusul facturilor, calcularea impozitelor și integrarea conturilor bancare.

Fairo poate fi descărcat gratuit în App Store și Google Play Store și întâmpină noii utilizatori cu un bonus de 50 de lei pentru crearea primei facturi prin intermediul aplicației.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related