Cei mai buni ambasadori ai brandului sunt clienții tăi

Cei mai buni ambasadori ai brandului sunt clienții tăi

Pe ritmurile hitului „Girls Just Want To Have Fun”, cei mai activi membri ai Clubului CCC s-au bucurat de experiența Jenny Fairy Spa Makeover, la Country Spa Retreat Snagov.

Arta fidelizării clienților CCC a trecut la un alt nivel, compania abordând într-un mod inovator relația cu clienții săi și oferindu-le permanent beneficii atractive, experiențe surprinzătoare, coerente și recompense memorabile.

„Brandul CCC caută mereu cele mai ingenioase modalități de a inspira clienții și publicul, de a promova prin campanii creative produsele sale și de a oferi acel customer journey personalizat, atât de căutat de consumatori. Acum, mai mult ca oricând, este esențial ca brandurile să se adapteze rapid noilor tendințe și să reușească să ofere experiențe de neuitat, atractive clienților fideli. Iar pentru a obține acest rezultat, a fost esențială munca în echipă, să mergem în pantofii CCC, în tandem, agenție – client”, a menționat Anca Marcu Iana, Deputy Managing Partner RAN Communication.  

Rețeta unei interacțiuni perfecte a brandului cu clienții săi? Există, iar în cazul CCC a fost una de succes: 2 zile de relaxare și deconectare de la zgomotul urban într-un loc ZEN, 12 clienți fideli, 4 influențatoare inspiraționale, o serie de tratamente premium SPA realizate de cei mai buni terapeuți ai centrului, sesiune de styling, make-up și hair alături de o echipă de top, doi fotografi renumiți care au surprins zâmbetele și energia invitatelor, doi dansatori cum numai Wilmark a știut să îi motiveze, un pictorial extraordinar cu duo-urile câștigătoare – ambasadori în revista ALIST Magazine, nenumărate cadouri CCC, gastronomie pe care vegetarienii și veganii au apreciat-o, zeci de cocktailuri personalizate în stilul Jenny Fairy și calorii pierdute la piscină și la petrecerea disco.

 „Ne bucurăm de fiecare dată când avem ocazia să construim campanii integrate, care îmbină cu succes avantajele comunicării în online cu experiențele reale, emoționate, din offline, permițându-le astfel clienților să descopere brand-ul dincolo de un simplu click – astfel de ocazii apropie cu adevărat comunitățile și sudează relația dintre consumatori, lideri de opinie și brand”, a menționat Diana Iordăchioaia, Digital Brand Strategist RAN Communication.

Colecția de vară a brand-ului dinamic Jenny Fairy, care se adresează generațiilor Z și Y, este caracterizată de elemente definitorii precum – sandale colorate și pantofi cu toc în stilul Y2K și încălțăminte sport în estetica anilor ’80, purtate cu ținute lejere de vară în escapada fetelor. Formele geometrice sunt unul dintre motivele cheie ale colecției – gențile ovale cu lanț vin în nuanțe intense care vestesc vara, precum rozul bomboanelor pudrate sau verdele naturii. Alte modele de care influențatoarele s-au îndrăgostit, au fost îmbrăcate în nuanțele piersicilor, bananelor sau portocalelor.  

Inspirați-vă din ținutele membrelor Clubului CCC și ale influențatoarelor pentru a avea o vară cu multe aventuri și distracție marca Jenny Fairy.

Colecția Jenny Fairy SS22 este disponibilă în magazinele CCC, pe ccc.eu și în aplicația CCC.

Credits:

Fotografii: The Storyalist (@thestoryalist), Mihnea Ratte (@mihnea.ratte)
Stilist: Lucy Faur (@lucyfaur)
Make up: Irina Antonie, Alexandra Flămînzeanu.
Hairstyle: Carolina Muscalu
Locație: Country Spa

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related