[Noii antreprenori] Ionuț Marin: Ce ma bucura in ultimii ani este faptul ca barbatii romani isi cumpara din ce in ce mai des genti sau alte accesorii

[Noii antreprenori] Ionuț Marin: Ce ma bucura in ultimii ani este faptul ca barbatii romani isi cumpara din ce in ce mai des genti sau alte accesorii

Fara vreo cunostinta de marochinarie, dar cu mult, mult entuziasm, fiindca il vizitase o idee de produs deosebita: o geanta din piele pe care exista o capota in miniatura. Asa s-a apucat Ionuț Marin sa faca design de accesorii barbatesti. A creat brandul MOTA in urma cu 12 ani, a produs atunci prima sa geanta, pe care a numit-o Franco. A purtat-o el insusi entuziasmat, cativa ani. Al doilea produs lansat a fost inspirat de Lamborghini Miura si, apoi, s-a oprit, pentru ca gentile sale erau costisitoare si dificil de realizat.

In 2015 am reluat povestea MOTA si de atunci o duce mai departe.

"Nu lucrez in pas cu tendintele de sezon, nu fac colectii care sa urmeze un anumit trend, ci, din contra, incerc sa ma izolez pe cat posibil atunci cand lucrez la un nou model pentru a-mi mentine cat mai nealterata viziunea proprie asupra ideii de geanta".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related