12 Ambasadori ai Haioșeniei din România devin imaginea ediției limitate Kinder Chocolate

12 Ambasadori ai Haioșeniei din România devin imaginea ediției limitate Kinder Chocolate

12 copii haioși din România au fost aleși să devină imaginea ediției limitate Kinder Chocolate, disponibilă exclusiv pe teritoriul țării. Șase fete și șase băieți au fost selectați din aproximativ 3500 de copii să se transforme în Ambasadori ai Haioșeniei prin intermediul unei ediții limitate de pachete Kinder Chocolate, personalizate cu imaginile câștigătorilor: Ilinca, Iris, Karla, Francesca, Madalina, Arina, Luca, Andrei, Armin, Matei, Nicholas și Tudor.

Totodată, fiecare participant în campania oganizată de Kinder a primit un email cu un pachet digital personalizat cu poza copilului, iar peste 400 părinți au primit acasă un set de coperți personalizate numai bune pentru momentele în care cei mici vor să dăruiască un pachet de Kinder Chocolate unicat colegilor, prietenilor din parc sau bunicilor.

Kinder este un brand dedicat întregii familii și adorat de cei mici, astfel că ne-am dorit să îi transformăm în Ambasadori ai Haioșeniei în magazinele din România. Vrem să sărbătorim puterea copiilor de a ne pune zâmbetul pe buze și să le oferim un motiv în plus să se bucure de ciocolata lor preferată. A fost un proces dificil, dar de care ne-am bucurat în fiecare moment – fiecare copil înscris ne-a înveselit ziua și ne-a adus mai aproape de copilărie, prin ghidușeniile lor.”, transmit reprezentanții companiei.

Conceptul campaniei a fost „Umorul accidental” pentru că, fără să își dea seama, copiii au cel mai pur simț al umorului, iar în călătoria prin care descoperă lumea, ajung să întrebe sau să spună cele mai surprinzătoare și mai amuzante lucruri. Kinder a îndemnat părinții să trimită o fotografie portret cu năzdrăvanul zâmbind pe ambalajul de ciocolată Kinder, dar, opțional, și un citat amuzat pe care l-a spus. Următorul pas a constat în tragerea la sorți a 50 de fete și 50 de băieți dintre copiii înscriși în campanie, dintre care juriul, format din Cabral, Ela Crăciun și reprezentanții Kinder au ales cei doisprezece eroi.

Kinder Chocolate îi invită pe toți iubitorii de ciocolată să descopere noua identitate vizuală a pachetelor Kinder Chocolate în magazine de proximitate, supermarketuri și hypermarketuri.

Încă din 1968, când a fost creată ciocolata Kinder, focusul a fost asupra produselor. Astfel, acestea pot fi savurate ca parte a unei gustări, în combinație cu alte alimente, precum fructe sau lapte, sau chiar ca desert, în diferite momente ale zilei.

Fiecare zi este o nouă aventură, în care copiii își stimulează curiozitatea și își dezvoltă creativitatea, astfel că merită câte o mică bucurie dulce din când în când. Produsele Kinder sunt concepute cu bucuria copiilor în minte, pentru a le oferi o picătură de bunătate, astfel încât mamele și tații să se simtă, de asemenea, fericiți.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related