Experiența complexă artistică din glo Creative Camp, direct pe scena Electric Castle 2023. 2 săptămâni de muzică ce explorează 2 stiluri diferite, 2 mentori, artiști internaționali și artiști talentați în ascensiune

Experiența complexă artistică din glo Creative Camp, direct pe scena Electric Castle 2023. 2 săptămâni de muzică ce explorează 2 stiluri diferite, 2 mentori, artiști internaționali și artiști talentați în ascensiune
  • Ediția din acest an se concentrează mai mult pe mentorat, cu participare internațională: 2 mentori, Bean (Subcarpați) și Cesar Merveille, doi artiști japonezi, Taku Takahashi (m-flo), producător și DJ, și Fuyama Yousuke, creator de artă digitală
  • Cea de-a treia ediție a acestui proiect va pune bazele dezvoltării show-urilor care vor face parte din line-up-ul Electric Castle 2023
  • glo™ rămâne fidel misiunii sale de a sprijini comunitățile artistice din România prin inițiative care vizează să genereze noi perspective și sensuri
  • glo™ continuă inițiativa #RebelsWithaCause prin acest eveniment ajuns la cea de-a treia ediție, organizat împreună cu Electric Castle

Tabăra de muzică glo Creative Camp, un proiect aflat la a treia ediție, și-a reluat activitatea și continuă să aibă un impact real asupra comunității artistice. Anul trecut glo Creative Camp a fost sursă de inspirație pentru 3 remixuri inedite, iar  anul acesta miza este și mai mare: realizarea de la zero a unui show pentru Electric Castle 2023.

Marea cheamă artiștii la #gloCreativeCamp

O locație boemă, Arome22, a devenit locul de întâlnire al artiștilor timp de două săptămâni (19 august – 3 septembrie), într-o ediție inedită glo Creative Camp. Prin activitățile și oportunitățile din cadrul glo Creative Camp, care aduc în atenția publicului teritorii artistice precum muzica și artele vizuale, proiectul devine un element cheie pentru mișcarea #RebelsWithACause.

„Suntem bucuroși să ne alăturăm partenerilor noștri la Electric Castle pentru cea de-a treia ediție a glo Creative Camp. glo™ rămâne fidel misiunii sale de a sprijini comunitățile artistice din România prin inițiative care vizează să genereze noi perspective și sensuri, astfel încât artiștii români aflați în ascensiune să aibă o voce mai puternică, iar glo Creative Camp este contextul perfect pentru muzicieni să se întâlnească și să-și împărtășească creațiile”, au spus reprezentanții glo™.

Cea de-a treia ediție a acestui proiect va pune bazele dezvoltării show-urilor care vor face parte din line-up-ul unui festival emblematic: Electric Castle 2023. Artiștii sunt provocați să creeze un moment memorabil infuzat cu vibrațiile boeme inspirate din Creative Camp, pe care îl vor susține anul viitor pe scena principală a Electric Castle.

Un schimb de experiență internațional

Ediția din acest an se concentrează mai mult pe mentorat, iar cei 2 mentori, Bean (Subcarpați) și Cesar Merveille, alături de mulți alți artiști implicați, vin cu un bagaj de experiență, idei inedite și imaginație din plin. Muzica și arta rup orice bariere, așa că vei asista la un schimb de experiență internațional. Doi artiști japonezi, Taku Takahashi (m-flo), producător și DJ, o prezență importantă a industriei muzicale japoneze și Fuyama Yousuke, creator de artă digitală ce folosește inteligența artificială în vederea realizării unei expuneri vizuale conceptuale, vor fi parte a glo Creative Camp din acest an pentru a asigura cele mai spectaculoase show-uri.

glo™ continuă inițiativa #RebelsWithaCause prin acest eveniment organizat împreună cu lectric Castle și creează un mediu special. Locul ce găzduiește tabăra a ghidat artiștii consacrați, mentorii, dar și pe cei la început de drum să se lase purtați de muzică la petrecerea de deschidere a glo Creative Camp 3, pentru un start în forță alături de oameni dragi și talentați.

 *(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related