Laura Mihăilă Andrei a preluat rolul de director și coordonator al ariei de Marketing, Comunicare și Customer Experience la Raiffeisen Bank

Laura Mihăilă Andrei a preluat rolul de director și coordonator al ariei de Marketing, Comunicare și Customer Experience la Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank anunță unirea zonelor de Marketing, Comunicare și Customer Experience

Laura Mihăilă Andrei a preluat rolul de director și coordonator al acestei noi arii din Raiffeisen Bank.

Noua direcție va fi subordonată președintelui băncii, Zdenek Romanek.

"Îi urez succes Laurei în activitatea sa și sunt convins, că împreună cu întreaga echipă Raiffeisen, vom îmbunătăți experiența clienților noștri, zi de zi."
Zdenek Romanek

Laura este un profesionist orientat către rezultate, care crede în creșterea organică a afacerilor prin îmbunătățirea imaginii brandurilor și prin strategii care pun clienții pe primul loc. A gestionat proiecte complexe de poziționare de brand, lansări naționale și brand management în România, pentru mărci ca Timișoreana, Ursus sau Redds. La nivel internațional, a gestionat activitatea digitală globală a brandului Peroni Nastro Azzurro și a condus Kozel, un brand FMCG global, prezent în 40 de teritorii. 

În ultimii 5 ani, din poziția de Head of Marketing BCR, a direcționat strategia de marketing a băncii și a construit de la zero un brand de digital banking, George. În paralel, Laura a fost trainer și mentor în marketing și branding al cohortelor de start-upuri de inovație în tehnologie din Acceleratorul de Business Innovx.

"Echipa mea unificată, nou formată, va utiliza resursele consolidate ale băncii pentru a crește vizibilitatea brandului Raiffeisen Bank și va susține comunicarea serviciilor și produselor oferite clienților noștri." a spus Laura, la preluarea acestei noi direcții din bancă.

În ultimii ani, Raiffeisen Bank a intensificat procesul de simplificare și transformare digitală, dezvoltând o serie de soluții digitale de creditare, plăți online și cu dispozitive mobile care să răspundă nevoii clienților de a avea acces la servicii bancare oriunde, oricând. 

Raiffeisen Bank oferă servicii universale de banking pentru 2,3 milioane de clienți persoane fizice și juridice. Peste 1,15 milioane clienți digitali folosesc aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online. Banca are 4.600 de angajați și o rețea de peste 300 de agenții în toată țara, aproximativ 1131 de ATM-uri și MFM-uri și 27.900 de POS-uri.   

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related