Ioana Grigore: Antreprenorii romani au invatat sa ceara ajutor, sa externalizeze o parte din munca lor, sa se sfatuiasca cu altii trecuti prin situatii similare

Ioana Grigore: Antreprenorii romani au invatat sa ceara ajutor, sa externalizeze o parte din munca lor, sa se sfatuiasca cu altii trecuti prin situatii similare

Ioana Grigore e optimista in ceea ce priveste mediul antreprenorial din Romania. E din ce in ce mai mult loc pentru idei curajoase, crede ea. Ca business advisor, a cunoscut multi antreprenori si soloprenori, iar una dintre cele mai comune teme de discutie e aceasta: “vreau sa fac asta, dar nu stiu de unde sa o apuc”. Ioana a trecut si ea prin aceasta etapa cand si-a pornit propria afacere. Atunci si-a dat seama de nevoile antreprenorilor, dincolo de cele din excel. 

Nevoile clientilor mei variaza de la cele mai profunde: sa nu mai fie singuri, sa aiba pe cineva cu care sa dezbata diverse idei sau decizii, sa se valideze ca si antreprenor, pana la cele mai practice: nevoia de a creiona o strategie de marketing online, nevoia de a face un rebranding, nevoia de a pune pe picioare un business, nevoia de schimbare a culturii organizationale, spune Ioana. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related