5 to go devine partener oficial al Federației Române de Fotbal și energizează Cupa României

5 to go devine partener oficial al Federației Române de Fotbal și energizează Cupa României

Brandul românesc 5 to go susține începând din acest sezon Federația Română de Fotbal în calitatea de partener oficial de cafea și cafea oficială a Cupei României. Această colaborare este în derulare pentru o perioadă de 4 ani, până în 2026.

Produsele pe bază de cafea 5 to go vor fi prezente în vestiarele și în culisele tuturor meciurilor din România desfășurate sub egida Federației Române de Fotbal.

„5 to go este o poveste 100% românească, demarată în 2015, care a cucerit încet-încet inimile a milioane de consumatori români, dar și noi teritorii din Europa. Se știe că fotbalul este un sport care atrage pasiuni, iubit și urmărit din tribune sau din fața ecranelor de fani de toate vârstele. Am încheiat acest parteneriat din dorința de a transmite energia pozitivă 5 to go pe teren și de a aduce din căldura și starea de spirit ce definesc brandul nostru mai aproape de fanii acestui sport. Vom dezvolta acest parteneriat alături de FRF, căutând idei și acțiuni comune care să reflecte sinergia celor două mărci și să aducă valoare adăugată celor care ne apreciază. Le urăm succes echipelor tricolore!”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Primul meci în care 5 to go va intra pe teren este cel dintre România și Bosnia și Herțegovina ce are loc pe stadionul Rapid-Giulești, luni, 26 septembrie, ora 21:45.

5 to go a luat naștere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns la peste 350 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Și în 2022, unul dintre cele mai importante obiective ale grupului rămâne dezvoltare masivă la nivel național, prin deschiderea a 200 de locații noi și de a ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related