Game Garage Playoffs, cea mai bună experiență de cumpărături pentru clienții CCC

Game Garage Playoffs, cea mai bună experiență de cumpărături pentru clienții CCC

Campania Game Garage Playoffs a brandului CCC s-a încheiat după o lună, reușind să interacționeze cu peste 30.000 de clienți în cele 6 orașe din țară pe un traseu de aproximativ 2.000 de km.

Totul a început în luna iulie când s-a realizat o ședință foto în Varșovia cu trei ambasadori de brand selectați special pentru abilitățile lor, care s-au aliniat cu conceptul campaniei: Cătălin Ionuț, printre cei mai mari TikTokers din România, vedetă a generației Z, Laura Giurcanu, influențator lifestyle și referință de modă streetstyle pentru fetele din generația sa, în echipă cu Cesar Bîtlan, DJ și fondatorul petrecerilor cu tematică Hip-Hop din țară, devenite deja manifesto național.  O hală industrială imensă  în care erau mașini și platforme tematice a fost locul în care s-a realizat sesiunea foto, reunind gameri faimoși, vedete rap internaționale și staruri pe TikTok din 5 țări:  România, Polonia, Cehia, Ungaria și Slovacia.

Campania „Game Garage Playoffs”  a avut loc în 6 orașe – București, Constanța, Iași, Sibiu, Brașov și Cluj, magazinele CCC fiind transformate în spații în care clienții s-au bucurat de  experiențe reale și personalizate de shopping și entertainment. Aceștia au descoperit tendințe în moda streetstyle și colecțiile de sneakers ale brandurilor sport externe din portofoliul CCC: Adidas, Vans, Puma, Champion, Converse, Fila și Reebok și s-au bucurat de activitățile de gaming pregătite pentru ei alături de invitații speciali Laura Giurcanu, Cătălin Ionuț, Cesar Bîtlan, Maximilian Ioan -  printre primii gameri din România și Robert Ștefănescu - recunoscut pentru sketch-urile sale virale de pe TikTok, în care prezintă diverse situații de viață amuzante.

„Tot conceptul a fost dezvoltat în jurul jocurilor video. Poate că pare puțin atipică tema pentru o campanie Back to School, însă insight-ul a pornit de la obiceiurile actuale ale generațiilor Y și Z pentru petrecerea timpului liber și tendințele care îi atrag. Astfel am plecat de la realizarea unei sesiuni foto de campanie într-un garaj cu mașini din Polonia, am continuat cu instalarea unei stații de jocuri în magazine și am ajuns până la personalizarea băuturilor slushy super colorate, care fac furori pe TikTok. Rezultatul? O campanie completă și complexă în care obiectivele au fost atinse cu succes și în care conținutul a fost divers și neconvențional”, a declarat Diana Iordăchioaia, Digital Brand Strategist, RAN Communication Agency.

Magazinele CCC au fost special amenajate ca spații de gaming, iar clienții au experimentat realizatea virtuală, au interacționat cu simpaticul robot smart Sushi, s-au fotografiat  cu ambasadorii brabdului, au testat stația de gaming cu full Playstation, au încercat băuturile colorate slushy realizate pe loc  și  au cumpărat pe ritmurile muzicii DJ-ului.

Fanii brandului CCC au avut și premii inedite - PopSocket pentru telefon în cutia lui Cătălin Ionuț și breloc și invitație la o petrecere HipHop Takeovers în cutia Laurei Giurcanu. În plus, ambasadorii au implementat ad-hoc și concursuri fulger pe Instagram Story, cu o zi înainte de evenimentele din magazin. Astfel, fanii aveau task-ul de a le comunica jocul video preferat pentru a câștiga perechea favorită de sneakers.

Gamerii  Maximilian Ioan și Robert Ștefănescu au dezvoltat cu clienții CCC o serie de  TikToks creative, au semnat peste 200 de cutii și au avut peste 300 de sesiuni de jocuri pe consolă cu peste 1000 de fani fericiți că au întâlnit în viața reală infleunțatorii online favoriți.

 „Campania CCC a implicat activ și creativ comunitatea brandului, iar feedback-ul primit de la clienți a fost pozitiv încă de la început. Invitațiile din online s-au concretizat într-o prezență offline considerabilă, mai ales pentru că fanii brandului s-au identificat cu conceptul și au rezonat pe deplin cu noile colecții. În final, Game Garage Playoffs a fost o campanie 360, care a reușit cu succes să implice peste 30,000 de oameni în acțiunile implementate, sporind notorietatea produselor și a brandului”, a declarat Anca Marcu Iana, Deputy Managing Partner RAN Communication.

Grupul CCC este liderul incontestabil al pieței de retail de încălțăminte din regiunea CEE și unul dintre cei mai mari producători de pantofi din Europa. Prin magazinele online disponibile în Polonia, în alte țări europene, precum și în România, CCC este unul dintre retailerii de top și pe segmentul e-commerce. Brandul polonez a intrat pe piața din România în 2012 prin intermediul unui francizor, iar după 6 ani compania mamă a decis să cumpere toate magazinele existente la momentul achiziției, în aprilie 2018. CCC operează sub principiul “casă de branduri”, oferind mai multe branduri de încălțăminte și accesorii sub același acoperiș. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related